Elsjeee Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik ben even de tuin aan het opruimen, kom ik rode keutels tegen?:shocked: Ik weet niet van wanneer die keutels zijn, mssn is het ook al wel weer over.. Maar kdacht voor de zekerheid maar even checken.:yes:
buddy&glenn Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Heb eens voor je gegoogled maaer vind niks over rode keutels..
Elsjeee Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2009 Ja ik had ook al even gezocht maar vond ook niks.Het lijkt inderdaad wel bloed. Het is (zover ik zag) ook vanbinnen rood..
Laura1984 Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Geen idee wat het is of kan zijn, maar ik zou voor de zekerheid even de DA bellen...
Elsjeee Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik weet niet of dat van een poos geleden is of van nu, dus ik denk dat ik dat eerst afwacht en de boel goed in de gaten houdt, als ik ut dan weer zie dan ga ik denk wel de dierenarts is vragen:). Maar als iemand het weet, dan wat ik dat vast
rabbitm Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Als het vrouwtjes zijn kan het baarmoederhalskanker zijn. Maar ik vind het zo raar wat de verschijnselen van baarmoederhalskanker zijn rode-plas. als ze gewoon functioneren denk ik dat er veder niet veel aan de hand is.
rabbitm Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Ojaahh.. je moet ff checken of het rode urine heeft misschien heeft de (rode) urine de keutels doordrongen misschien heb je hier wat aan: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/blaas.html
Elsjeee Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Geplaatst: 7 november 2009 bedankt voor de reacties, maar ze had ook veel last van verstoppingen dus heel waarschijnlijk had mijn konijn een beschadiging aan de darmwand.. Maar wel bedankt!!!
Aanbevolen berichten