amy&baily Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Hoi, Met Baily gaat het heel goed, alle 6 zijn voortandjes zijn twee weken geleden getrokken en hij at al direct na de operatie. Ook heeft hij maar 1,5 dag pijnstillers gehad. Na een week is hij weer zijn buiten hok ingegaan. Ik had een raampje van plexiglas gemaakt voor het gaas, om het nog wat extra warm te houden, maar gelukkig was het vrij warm buiten. Ik heb vd week een foto van hem gemaakt waarop hij een beetje rechtop zit. Het lijkt net alsof hij zijn tong uitsteekt, maar eigelijk was hij gewoon zijn lippen aan het aflikken. Mijn man gaat slissen als hij Baily ziet en praat dan als Dufy duck... arme nijn wordt gewoon in de maling genomen... :$hihi Vrijdaag wordt Baily gecastreedt (moet het arme manneke weer onder het mes...) maar dan mag hij daarna wel eindelijkkkkk bij amy!.
chantal1987 Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 6 voortandjes? Volgens mij hebben nijnen alleen 4 voortanden en de rest allemaal kiesjes toch? Van mijn da begreep ik dat de kiezen niet getrokken mochten worden ivm het kauwen van voedsel. en 1,5 dagen pijnstilling lijkt mij erg weinig. Ik kan me namelijk nog herinneren dat Sammy erg ziek is geweest toen zijn voortandjes werden verwijderd. Maar gelukkig gaat t nu goed met bailey. Hij ziet er heel mooi en blij uit op de foto En echt super dat hij over een poosje samen gaat wonen met Amy!
Lani_Nessa Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 konijntjes hebben ook nog stifttandjes achter hun snijtanden staan. deze moeten mee getrokken worden wanneer de snijtanden worden getrokken.
chantal1987 Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 konijntjes hebben ook nog stifttandjes achter hun snijtanden staan. deze moeten mee getrokken worden wanneer de snijtanden worden getrokken. Ok. Ik wist niet dat die achter de snijtandjes zaten
Aanbevolen berichten