kelly1986 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Kan het niet zijn dat je je gewoon verkeerd uitdrukt.. en ml bedoeld maar mm zegt?Kweet niet hoor... roep ook maar wat...
wupsie Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 het kan ook zijn dat in dit geva 1 mm pasta ook 1 ml is
buddy&glenn Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 ze zeiden echt MM :$, Wat dat benadrukte ze nog eens:P
kelly1986 Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Staat er niks op die spuit... of in de bijsluiter?Iets in de trant van 1ml is ...mm?
wupsie Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 les 1 medicatie toedienen: Lees altijd zelf nogmaals de bijsluiter Dit kan namelijk helemaal niet overeenkomen met wat de (dieren) arts zegt. Dit kan omdat de arts zich heeft vergist of het kan helaas ook omdat hij niet kundig genoeg is. Heb zelf eens zalf gehad voor uitslag op mn ooglid wat absoluut niet in de omgeving van het ook gebruikt mocht worden....
buddy&glenn Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 hmm, dan moet ik die straks eens zoeken.. Dankjullie
zwarte panter Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 les 1 medicatie toedienen: Lees altijd zelf nogmaals de bijsluiter Dit kan namelijk helemaal niet overeenkomen met wat de (dieren) arts zegt. Dit kan omdat de arts zich heeft vergist of het kan helaas ook omdat hij niet kundig genoeg is. Heb zelf eens zalf gehad voor uitslag op mn ooglid wat absoluut niet in de omgeving van het ook gebruikt mocht worden.... Of omdat de arts kundiger is op gebied van konijnen . Daarnaast ben ik het eigenlijk ook niet helemaal eens met het advies een bijsluiter boven het advies van een DA te plaatsen. De meeste bijsluiters zijn gericht op honden en katten en die dosering is meestal niet correct voor konijnen. Het beste kan je gewoon naar een konijnkundige DA gaan.
zwarte panter Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Glenn, je ziet die zwarte streepjes hƩ. Geef haar zo is ƩƩn streepje per keer. Dat is eigenlijk voor een konijn van 2.5kg, maar met de pasta kan je niet veel nauwkeuriger doseren. Een beetje meer kan ook niet echt kwaad.
wupsie Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 dat altijd natuurlijkmaar als er iets anders in de bijsluiter staat kun je dit wel tegen je arts zeggen. Dan kan die uitleggen waarom hij het anders heeft gedaan. En ik bedoel dan inderdaad een bijsluiter die past bij degene die de medicatie meot gebruiken. Een hond is idd iets anders dan een konijn, en dat is dan ook niet passend. Maar toch ben ik van mening dat het verstandig is de bijsluiter te lezen er schijnen immers ook nog steeds DA te zijn die en nijn Frontline willen geven......en dan staat er dus ook in de bijsluiter dat dat echt niet kan.
buddy&glenn Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 Dat doe ik ook Pfoe, gelukkig dat ik het dus wel goed doe haha, dankje loes, dacht net ook idd eraan dat het eigenlijk voor honden en katten is :yes:
buddy&glenn Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 Toen ik gister naar bed ging zag ik dat er een nageltje van buddy in bed lag denk dat bij het toedienen van de Panacur hij toen zo gesparteld heeft dat er een nageltje is afgebroken, is dit erg? het bloed niet. en heeft er zo te zien ook geen last van
kelly1986 Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Gewoon eventjes in de gaten houden. Als het niet gebloed heeft zal er waarschijnlijk gewoon een stukje nagel zijn afgebroken en zal hij niet uit het levende deel getrokken zijn.Eventjes in de gaten of het er netjes uit blijft zien en of hij niet met zijn pootje gaat manken...Meestal loopt dat wel los...
Aanbevolen berichten