buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Gisteravond was daantje nog springlevend, vanmorgen lag ze op haar zij in de kooi. nu ligt ze hier onder bij mij op haar zij. ze ademt gewoon, maar ze heeel erg slap. als ik haar oppak is het echt helemaal slap :( Wat moet ik doen? :(
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Mijn moeder is nu aan het bellen
Rian Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Niet bellen, maar meteen inpakken en wegwezen. Als je daar aankomt zien ze vanzelf hoeveel spoed het heeft!!!
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Maar we weten niet welke open zijn..
Rian Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Zorg dat je haar heel goed warm houdt, dat is echt belangrijk nu. Stop haar voor mijn part onder je trui, tegen jouw lichaam.
Rian Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Ze zijn allemaal open op maandag. Go, go, go!!!
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 We hebben al gevonden vertrekken nu.. .PFFF:(
FemkeS Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Jeetje, dit klinkt ernstig! Heel veel succes.Voor als je weer terug bent; wat zei de DA?
Flowergirl Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Super veel suc6 en sterkte Glenn!'k Zal voor jullie duimen orzz!
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Bedankt allemaal! We zijn meteen naar de DA gegaan, hij had meteen tijd voor ons. hij heeft haar onderzocht en vond het moeilijk te zeggen wat er was, hij vermoed een verstopping, ze heeft antibiotica gekregen en dwangvoeding. We moeten haar verder met rust laten. en rustig laten opknappen. ze is wel weer een stuk levendiger en niet meer heel slap.. Ben best opgelucht
Aapje Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 ohh gelukkig joh!hou der maar goed in de gaten!
patje1983 Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 pfiew glenn, ga duimen dat alles snel goed gaat weer met der!!
wupsie Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 antbiotica en dwangvoer bij een verstopping? zeker weten? heb hier met gijs ervaring met verstoppingen maar toen kreeg hij laxeermiddel (laxatract/lactulose) en alleen als hij echt neit at moest ik dwangvoeren en maar hele kleine beetjes. ook was hij niet slap maar levendig. of at ze al een paar dagen niet? dan worden ze op een gegeven moment wel heel slap maar dan is het vaak al te laat :( nog een tip: geef veel vocht! dit maakt de ontlasting weer zachter. hoop dat het allemaal weer goed komt met haar!!
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Ja hij zei dat hij het ook precies niet wist Dus hij gaf voor de zekerheid ook antibiotica. nu moet ik dwangvoeren en idd veel vocht geven..
Gnarfje Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Ja hij zei dat hij het ook precies niet wist Dus hij gaf voor de zekerheid ook antibiotica. nu moet ik dwangvoeren en idd veel vocht geven..Glenn, weet jij zeker dat je een konijnkundige dierenarts hebt? Als ik de reactie zo lees, krijg ik wat kriebels. Maar ik heb natuurlijk geen verstand van konijnen, alleen wat ik hier lees. * Aai voor Daantje*
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Nee... We zijn gewoon naar een dierenarts gegaan die hier in de buurt zit, niet naar die waar we normaal zijn.. Daarom weet ik het niet..
wupsie Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 maar die verstopping zal ook weg moeten. en een DA kan de verstopping ook voelen zitten als het goed is. dwangvoeren zal ik ook wel heel erg mee oppassen dat het niet verder ophoopt. wat er in gaat moet er ook weer uit. Heb je al keuteltjes van vandaag of vanacht gevonden? anders zou ik je DA voorstellen of het dan ook niet verstadig is om laxatract te geven en ev. ciseral(darmstimulatie) en/of pijnstilling.
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik ga straks naar Simone (Sherrifke), Voor alle zekerheid douche ik me wel even en trek ik schone kleren aan voordat ik ga, voor als het een infectie zou zijn.
buddy&glenn Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Hij voelde idd wel een verstopping, en heeft haar ook 3 dingen gegeven, wat dat precies was weet ik niet.. Ze moet nu veel vocht en ook een soort voer, maar dat voer blijkt ook laxerend te werken.. (is vloeibaar)
wupsie Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 kun je dan voor vanmiddag nog niet eenafspraak maken met je eigen DA?? Waarom ben je daar trouwens niet gelijk heengegaan? (geen verwijt maar nieuwsgierigheid) Ik vind dit namelijk ook neit erg konijnkundig klinken
Aanbevolen berichten