wupsie Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 toen gijs vanmorgen recht op in zn kooi ging staan zag ik iets bij zn mondje. toen ik hem beter bekeek, op een verhoging, zag ik dat het een wondje was. het zit een beetje aan de binnenkant van zn onderlipje, precies in het midden. het randje van het kortje is wat gelig en in het midden gewoon rood. (dat gelige vind ik een beetje vreemd) mar het is verder niet dik. hij eet verder goed en hij lijkt er ook geen last van te hebben. (zit nu vrolijk aan zn salade ) iemand een idee wat dit kan zijn? tandje door de lip ofzo? of toch iets anders?
Maggy Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Hmm..Misschien zijn lipje opengehaald aan gaas?Zoiets dergelijks???
wupsie Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 hij zit binnen dus dat is volgens mij niet mogelijk
Maggy Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Oohnee ..Dan misschien idd een lipje,of .heeft hij speelgoed?Dan miss ietwat ruw gespeeld?
kmimmie Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 als t randje wat gelig is, tog even uit kijken dat t niet gaat ontsteken..verder zou die mischien indd een tand door zijn lip hebben gehad..
The Email Female Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik zou even naar de DA gaan om de stand van de tandjes te laten bekijken.
wupsie Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 dat dacht ik ook al. heb net zelf gekeken maar het lijkt normaal. maar misschien dat ik morgen toch maar ff heenga
kelly1986 Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Naar de dierenarts gaan in geval van twijfel is het beste wat je maar voor je konijn kunt doen! Zou je er wellicht ook een foto van kunnen maken?
wupsie Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 ik wilde vandaag idd ff naar zn tandjes laten kijken. Ook dat gelige randje vind ik vreemd maar zou missch ook kunnen omdat het wat nat is door drinken of gewoon speeksel. Een foto ga ik proberen maar gijs is niet echt gewillig :-p heb eigenlijk al 2 handen nodig om het plekje te zien :-pWat zou een 3e hand toch af en toe handig zijn... ;-)
YvonneH Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Hou even in de gaten of het groter word of dat het weg gaat en weer terug komt. Onze Snuffel heeft een paar jaar geleden Syfilis gehad en dat begon ook zo.Het heeft toch een tijdje geduurt voordat we daar achter waren.
wupsie Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 heb net nog eens gekeken. het is nu droger dan gister en het zit net te ver op de buitenkant van zn lipje om door zn voortandjes veroorzaakt te zijn. denk datie met spelen dan toch iets te enthausiast heeft gerend en is doorgeschoten ofzo. zou het anders ook niet weten. maar ff afwachten dan.
The Email Female Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik zou toch even naar de DA gaan, het kan idd ook iets anders zijn dan gewoon een wondje.
Aanbevolen berichten