Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal,

Nou pinky (voedster) en pebbles ( de onverwachte man) zijn gisteren beiden gecastreerd. Ik vind het boven verwachting goed gaan. hoefde niet te dwangvoederen...Gisterenavond al best goed gegeten, vooral groen en gekeuteld. Ook hebben ze lekker water gedronken uit een bakje. gisteren hadden ze het wel koud, dus ik ze lekker ingepakt in een fleecetrui, dat vonden ze wel wat:p

Ik heb pijnstilling meegekregen dat ik ze uiteraard ook geef. Nu is mijn vraag; hoe lang is het verstandig dit te geven? ik ben dat vergeten te vragen, in de bijsluiter staat minimaal 7 dagen....

zal blij zijn als dit alles voorbij is en ze gewoon van hun leventje kunnen gaan genieten hihi...

Geplaatst:

Iig zowiezo totdat ze weer helemaal lekker zijn, want als een konijntje pijn heeft, gaat ie gelijk niet meer eten enzo, daar zijn ze heel geveolig mee..! Kan je je dierenarts niet bellen om het te vragen? want ik zou het niet weten..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .