Sjeepie Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 hoi allemaal, Nou pinky (voedster) en pebbles ( de onverwachte man) zijn gisteren beiden gecastreerd. Ik vind het boven verwachting goed gaan. hoefde niet te dwangvoederen...Gisterenavond al best goed gegeten, vooral groen en gekeuteld. Ook hebben ze lekker water gedronken uit een bakje. gisteren hadden ze het wel koud, dus ik ze lekker ingepakt in een fleecetrui, dat vonden ze wel wat:p Ik heb pijnstilling meegekregen dat ik ze uiteraard ook geef. Nu is mijn vraag; hoe lang is het verstandig dit te geven? ik ben dat vergeten te vragen, in de bijsluiter staat minimaal 7 dagen.... zal blij zijn als dit alles voorbij is en ze gewoon van hun leventje kunnen gaan genieten hihi...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Iig zowiezo totdat ze weer helemaal lekker zijn, want als een konijntje pijn heeft, gaat ie gelijk niet meer eten enzo, daar zijn ze heel geveolig mee..! Kan je je dierenarts niet bellen om het te vragen? want ik zou het niet weten..
Sjeepie Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2009 ja ga ik maandag doen hoor -maar er is zoveel ervaring aanwezig via deze site, dus ik dacht.... ik stel de vraag grtjs
Rian Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 7 dagen lijkt me echt te lang, het rammetje heeft de volgende dag waarschijnlijk al nergens meer last van en je voedster na 2 a 3 dagen.
The Email Female Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Mijn voedster heeft ongeveer 5 dagen pijnstilling gehad. Ik zou even je DA bellen om te vragen hoelang het nodig is.
bunny ranch chanty Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rustig afbouwen als ze zonder pijnstilling eet is het niet meer nodig....eet ze niet zelf dan weer wel.Dit is per konijn anders...
Aanbevolen berichten