zwarte panter Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik heb idd wel eerder gehoord dat daar een kk da zit hoor. Zolang het konijntje het verder goed doet noemen ze dit idd geen spoed.Maar als ze stopt met eten, drinken of keutelen natuurlijk wel weer bellen he (en anders maandag natuurlijk wel gaan).Ik ben er al eens geweest en de DA die we toen hadden kwam op dat moment idd konijnkundig over.
YvonneH Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 O, dan had ik het toch goed (gelukkig).Ik dacht nl idd dat jullie toen met Britt en Claire daar geweest waren maar wist het niet meer zeker
zwarte panter Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 O, dan had ik het toch goed (gelukkig).Ik dacht nl idd dat jullie toen met Britt en Claire daar geweest waren maar wist het niet meer zeker Ja hoor, klopt helemaal!
tamara29 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2009 Nou dit gaat dan nog een flink probleem geven sexueel overdraag baar( en bij geboorte).....jouw ram dus ook van dit oeps nest en alle jongen.....Het kan best zijn dat je ram het al had.....trouwens en ze het zo gekregen heeft.... mijn ram mankeert helemaal niks.en ze heeft alleen korstjes in die hoeken.verder is er niks bij haar of aan haar te zien.bij haar geslacht ziet het er schoon en noormaal uit.ze lijkt verder ook nergens last van te hebben.maar ik ga zoiezo maandag naar de da met haar.
madisonrose Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 ik denk gewoon dat het nix bijzonders is persoonlijk,maar ben geen da uiteraard.heb je haar mondje wat gewassen zodat je wat beter kan zien wat het is..
tamara29 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 ik denk gewoon dat het nix bijzonders is persoonlijk,maar ben geen da uiteraard.heb je haar mondje wat gewassen zodat je wat beter kan zien wat het is.. ik heb het geprobeerd maar ik durf het eigenlijk niet zo goed dadelijk zijn het echt korstjes en dan was ik het misschien open.het wordt ook niet erger.
bunny ranch chanty Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 jep dit zijn duidelijk korsten.....en duidelijk een probleem.....en je ram hoefdt het niet te tonen om dit bij zich te dragen..... Dat het nix byzonders is vind ik wat te kort door de bocht genomen.......
nonneponnn Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 miss rare vraag/opmerking, kan het geen tandprobleem zijn?Dat de kiezen te lang ofzo zijn,en ze zo op haar mond hoeken bijt?
tamara29 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 miss rare vraag/opmerking, kan het geen tandprobleem zijn?Dat de kiezen te lang ofzo zijn,en ze zo op haar mond hoeken bijt? ik hoor het morgen bij de da wel.ik weet het verder ook niet.het wordt niet erger of zo.ze lijkt ook nergens last van te hebben.ze eet en drinkt gewoon en keutelen doet ze ook volop.verder is er niks aan haar te zien.maar ik ga morgen toch na de da dus dan horen we het wel.als ik weet wat het is dan weten jullie het ook. groetjes tamara.
tamara29 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 ik heb om 09.20 een afspraak bij de da in schijdel.is een konijnkundige da van de lijst.ik hoop dat deze wel goed is want hoekstra in vught vertrouw ik niet meer ook al komt hij ook van de lijst.ik ben door naar die da te gaan 3 konijnen verloren. ik hoop dat ze niks mankeerd en dat het komt van het knagen aan haar hok of zo.we horen het dadelijk wel van de da.
tamara29 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 ik ben bij de da geweest.ze zit in het begin stadium van konijnen syfiles.ze heeft het alleen op haar lippen zitten verder nergens.verder is ze goed gezond.ik moet idd de jongen in de gaten houden want die kunnen het ook hebben en omdat ze nog niet bij moeder weg kunnen kan ik ze ook niet apart zetten zei de da.nou baal ik nog meer dat de kids mijn ram bij haar hebben gezet.mijn ram is trouwens met succes gecastereerd hij eet en huppelt volop rond het knuffelige is wel wat minder nu vindt het wel jammer maar ja beter dan nog een nest of geslacht ziektes.de voedster heeft een prikje gehad (ab) vrijdag moet ze terug komen dan krijgt ze nog een prik (ab) het moet vrijdag ook al een heel eind weg zijn zei de da en dan moet ze 5 dagen later nog een prik (ab) halen.ik was er snel bij zei de da omdat het alleen nog op haar lippen zit.ik hoop dat de jongen het niet hebben anders moeten die ook zo klein als ze zijn naar de da.ppffffffffffff.ik hou jullie op de hoogte groetjes tamara. ps. sorry voor de lange tekst en de fouten enzo.heb het even snel getypt.moet zo even weg.
Aanbevolen berichten