Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

ik ben nieuw hier... ik zal me even voorstellen Ik ben cathelijn ik ben 17jaar en woon in vlagtwedde. ik zit op het AOC Terra MBO in emmen en doe de opleiding Dierverzorging.

Ik heb 2 dwergeiten, 5katten 3konijnen 1hamster 1duif en wat kippen.:whistle2:

Wat mijn konijnen betreft 2 van de 3 zijn franse hangoortjes, ze lopen in de wei bij de geitjes en de kippen.

Mijn andere konijn in mijn beste vriendin... ik ben echt heel erg aan haar gehecht ook wel an die andere maar niet zoals aan haar.

Ze heet Vlek in november word ze 5jaar.

Nu het probleem... Toen ik een paar dagen geleden bij haar kwam was haar hele iris van haar ene oog rood/bruin geworden normaal heeft ze hele mooie blauwe ogen. Na dat die gekke kleur weg was leek het net alsof er een blauwige gloed over haar pupil zat en toen ik goed keek leek het wel alsof er een paar witte streepjes door haar pupil lopen. Wat kan dit zijn??? Ik maak mij best wel zorgen!!

Alvast bedankt, ik hoop gauw iets te horen!!

Groetjes Cathelijn

Geplaatst:

Geen idéé.. Merk je verder ook wat aan haar? Eigenlijk zou je hier wel even mee naar de dierenarts moeten, niet dat ik weet wat het kan zijn of dat ik denk dat het ernstig is, maar daarom juist..

Welkom op BunnyBunch trouwens! :)

Geplaatst:
wat een nare foto's joseeke:beurk:

Ja hè, vind ik ook.

Deze link is van Dierenarts Wilhelminapark in Utrecht.

Volgens mij hebben de baasjes van dit konijn er te lang mee gewacht om naar de DA te gaan...

Geplaatst:

Ik las op deze site dat het best makkelijk gaat voor een konijn om een beschadiging aan het oog te krijgen. bijv. door een stukje stro dat in het oog terecht kwam. dan schijnt er ook een wittig iets op het oog te komen.

Maar ben wel benieuwd wat de DA ervan zegt. ben je al geweest?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .