zwarte panter Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Die tanden groeien erg snel hé. Mss kan je je vriend overtuigen met het feit dat als je blijft slijpen, je sowieso ook met die haakjes zal blijven zitten. En ze dus om de zoveel tijd onder narcose moet.Als je ze laat trekken is het hopelijk met 1 keer opgelost.
Lani_Nessa Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Geplaatst: 6 november 2009 Echt overtuigen moet ik ni doen hoor. wij hebben van int begin afgesproken dat ik voor de nijntjes zorg omdat ik er wou... dus ik betaal en heeft hij in theorie niks over te zeggen... Maar ik wil toch ergens dat hij achter mijn mening staat :-) Ik verschoot ook dat het zo snel groeide. had het ergens wel verwacht maar om het dan opnieuw vast te stellen doet ergens zeer. ik probeer haar veel wilgentakken te geven die ze ook gretig aanvalt en dan zie je dat het toch niet helpt of toch niet zoals je zou willen. In iedergeval het wordt vervolgt (spijtig genoeg). en ik zou het liefst zo snel mogelijk doen. volgend jaar gaat het een heel druk jaar worden... verbouwen, gezinsuitbreiding...
zwarte panter Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Tuurlijk is het aangenamer als hij gewoon achter jouw keuze staat. Hoeveel wilgentakken je ook geeft, als de tanden fout staan helpt dat idd niet. Ze kunnen gewoon niet afslijten. Oh..ben je al zwanger?
Lani_Nessa Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Geplaatst: 21 november 2009 Ik heb gisteren een afspraak gemaakt om met Lani langs Inge Thas te gaan. Maandag gaan we eens bekijken wat er mogelijk is.
Lani_Nessa Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Geplaatst: 21 november 2009 ahja, mijn vriend staat nog altijd niet achter mijn mening, hij zou eerder willen dat ik ze om dezoveel tijd laat slijpen... heb gezegd dat da geen doen is... ik hoop dat inge hem kan overtuigen van het voor deel van te verwijderen....
Aanbevolen berichten