cindy.harry Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hallo Allemaal, ik maak me erge zorgen:Ik heb gisteravond een Franse Hangoor opgehaald, maar wil tot nu toe niet eten, ook heeft hij nog niet gekeuteld :frown:. Hij is bijna 1 jaar oud. Ik probeer al met appel en kruidig hooi, maar hij is erg angstig. Wat kan ik doen? Naar de dierenarts brengt weer extra stress mee, of hoef ik me nog geen zorgen te maken?Gr. Cindy
patje1983 Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 direct dierenarts!!konijne die 24 uur niet eet betekend de dood!!haal dan gelijk even olvarit wortel(potje babyeten van 4 maand)dit kan je toedienen via een spuitje(zonder naald)maar ik zou eerst na een konijnkundige da gaan!!'misschien keutelde en at die bij de vorige eigenaren ook al niet!!
Mexflex Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Het is inderdaad zeer belangrijk dat hij gaat eten. Omdat hij in een nieuwe omgeving zit kan dit heel stressvol zijn. Probeer echt om hem te laten eten en anders dwangvoeren inderdaad.Als dit niet direct lukt zou ik ook naar de dierenarts gaan!!!
bunny ranch chanty Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Geef hem rust en wat groen kijk later of hij daar van eet...heb je geen voer mee gekregen wat hij at?
cindy.harry Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 ja hij kreeg bix, net heeft hij al een beetje appel gegeten, dus het gaat al de goede kant op, ik heb ook mijn twee dwerghangoortjes (voedsters) om het hok heenlopen, en daar fleurt hij al aardig van op.gaat al een stukje beter dus!
bunny ranch chanty Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hij is nog niet geholpen toch.....oppassen...
cindy.harry Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 hoi, ja ik pas goed op, maar hij vindt het erg leuk om soortgenootjes te zien,hij eet en drinkt en er liggen al wat keutels, ben niet meer ongerust!
Aanbevolen berichten