Britt Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 wat erg !!Sterkte, ik wil ze wel laten steriliseren, maar voor 3 voedsters word dat wel erg duur !!
koeman Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2009 hier dan een foto van mijn lieverd.rip lieve mooie koeman
kmimmie Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 het is vanmorgen gebeurd, dat ik haar in moest laten slapen, maar ik voel me er nu nog erg rot onder.heeft iemand daar ervaring mee? ik voel me zwaar schuldig, al weet ik aan de andere kant dat het het beste was.heb de hele dag niks kunnen eten, ben ik nu zo'n watje of is dat normaal? het is helemaal niet raar dat je je zo voelt, dat had ik ook toen ik mijn daantje in moest laten slapen.dus je bent echt geen watje, t is echt wel normaal.heel veel sterkte nog met t verlies en koeman was een mooie voedster.nog wel een tip, als je ooit weer een konijn zou willen dan zou ik er 2 nemen, konijnen zijn namelijk groepsdieren en leven t liefst met zijn tweetjes.
koeman Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2009 van mij mag deze topic gesloten worden, het kwaad is al geschied.kunnen er niks meer aan doen, ik hoop dat anderen er iets van opgestoken hebben.
Aanbevolen berichten