YvonneH Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Jammer dat het zo gelopen is, heel veel sterkte!
Jsmn Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik denk er ook over om het in het voorjaar te laten doen, maar ik vind het wel echt een moeilijk beslissing. Ik wil echt niet meer zonder haar en Gijs ook niet denk ik. Ze zijn zo fijn samen!Precies ik zit ook met dat voel. Ik vind het zo ingrijpend :l
Carino Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 mijn meisje is bij de opvang al gesteriliseerd doen ze daar standaard...suzimoo ik zou het je ook aan raden om het te doen...
Suzimoo Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Precies ik zit ook met dat voel. Ik vind het zo ingrijpend :l Maar ja.. wat is erger? Dat ze straks overlijdt omdat ik ze nu niet laat castreren en dus allemaal van die vervelende symptonen krijg.. of nu laten opereren en ze wordt niet meer wakker van de narcose. Ik zou het mezelf niet vergeven als ze aan baarmoederkanker overlijdt en ik denk dat ze dan ook meer pijn heeft. Dus ik denk dat het maar gewoon moet.
Carino Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 suzimooals jou dametje gewoon gezond is en je gaat naar een goede konijn kundige dieren artskomt zij wel uit de narcose hoor het komt maar zelfde voor dat ze niet wakker worden maar snap je gedachtens wel hoor....
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 Maar ja.. wat is erger? Dat ze straks overlijdt omdat ik ze nu niet laat castreren en dus allemaal van die vervelende symptonen krijg.. of nu laten opereren en ze wordt niet meer wakker van de narcose. Ik zou het mezelf niet vergeven als ze aan baarmoederkanker overlijdt en ik denk dat ze dan ook meer pijn heeft. Dus ik denk dat het maar gewoon moet. want als ze de symptonen krijgt, is het vaak al te laat.is wel een hele grote kans dat ze het krijgt, lees ik overal op die sites.ik zou haar gewoon laten castreren.daar merken ze niks van, en van die kanker wel!!!
nonneponnn Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 hmmmz heb je dan al neit eerder gemerkt dat je konijntje niet lekker was?Zoiets moet je toch al eerder door hebben lijkt me, dit speelt wss al langer
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 hmmmz heb je dan al neit eerder gemerkt dat je konijntje niet lekker was?Zoiets moet je toch al eerder door hebben lijkt me, dit speelt wss al langer nee, niet eerder gemerkt, da zei ook dat dat haast niet mogelijk was, ze krijgen die symptonen vaak als het al te laat is om er nog iets aan te doen.koeman at, dronk, keutelde en plaste maandag gewoon nog, toen was er niks aan de hand en huppelde ze nog door het hok heen, het is echt van de een op de andere dag gekomen.
Snoef Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Als ik me niet vergis....Is in de praktijk allang gebleken dat die percentages waar vaak mee rondgestrooid wordt als het op baarmoederkanker aankomt, niet kloppen. Ik heb ook Ć©Ć©n van mijn voedsters laten castreren maar bij mijn andere twee durf ik het ook niet aan, wegens leeftijd en zwakke gezondheid. Bij een mogelijke toekomstige voedster doe ik het denk ik wel puur om dit soort dingen te voorkomen, maar soms zijn er ook omstandigheden waardoor het moeilijker is om te besluiten je voedster te laten castreren. Sterkte iig!
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 ja dat snap ik, maar als ze gewoon jong en gezond zijn, zou ik het zeker doen.
_Danielle Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 (aangepast) Dat klopt Snoef, maar dat gaat over baarmoederKANKER. Baarmoederontstekingen komen wel vrij veel voor, en dat kan net zo erg en dodelijk zijn... Daarom ben en blijf ik voorstander van castratie. Bij mijn 2jarig voedstertje was haar baarmoeder al aangetast en die zou later hoogstwaarschijnlijk problemen op gaan leveren. De castratie is een vrij grote ingreep, maar hier waren ze er allevier vrij snel weer bovenop. Je moet inderdaad wel even de tijd en ruimte reserveren om de nazorg te geven, maar met drie dagen zaten ze hier weer buiten met hun vriendjes omdat ze de boel aan het afbreken waren. 21 oktober 2009 aangepast door _Danielle
Snoef Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Daar had ik even niet aan gedachte Danielle!Je hebt gelijk...In dit geval ging het dus om zowel kanker als ontstekingen, maak ik uit het verhaal op?
_Danielle Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 (aangepast) Volgens mij ging het hier alleen om kanker, een grote tumor. En de kanker was uitgezaaid... Geloof ik... Edit; zie ook dat ze inderdaad ontstekingen had, maar in haar mond en bij haar kontje.. 21 oktober 2009 aangepast door _Danielle
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 hoe kan ik jullie een foto van koeman laten zien?ik wilde haar als schermafbeelding, maar dat lukt me niet.kan iemand mij helpen?
_Danielle Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 (aangepast) http://www.bunnybunch.nl/community/forum-hulp/26401-plaats-foto.html en http://www.bunnybunch.nl/community/faq.php?faq=vb3_user_profile#faq_vb3_signatures_avatars Deze links kun je vinden onder de rubriek 'Forum Hulp' en onder de FAQ (bovenin, bij community). 21 oktober 2009 aangepast door _Danielle
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 nou het is me in ieder geval gelukt om hem als avatar neer te zetten, hoop dat jullie haar daar een beetje op kunnen zien.
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 heb ook twee foto's van haar in het fotoalbum staan.die foto's zijn wat groter en daar kunnen jullie haar beter op zien.ik zal je missen lieve mooie koeman
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 ik wil iedereen even bedanken voor jullie reacties en medeleven.fijn dat iedereen zo met je meeleeft.ben blij dat ik dit forum ontdekt heb, alleen jammer dat ik nu geen konijn meer heb om over te vertellen.mijn dochtertje vroeg of we nu een nieuwe gingen kopen, maar dat wil ik voorlopig nog niet, koeman is toch niet te vervangen.
Resii Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Heel veel sterkte met het verlies van Koeman..
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 dank je wel resiifijn dat er mensen met je meeleven, zijn er ook die zeggen: ach, het was maar een konijn.dat kan wel allemaal zo zijn, maar heb er wel zes jaar lang voor gezorgd en mee geknuffeld.gaat je dan toch niet in de koude kleren zitten he?
koeman Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 het is vanmorgen gebeurd, dat ik haar in moest laten slapen, maar ik voel me er nu nog erg rot onder.heeft iemand daar ervaring mee? ik voel me zwaar schuldig, al weet ik aan de andere kant dat het het beste was.heb de hele dag niks kunnen eten, ben ik nu zo'n watje of is dat normaal?
_Danielle Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Dat lijkt me normaal, zeker omdat het zo plotseling is gebeurd. Maar ga er maar vanuit dat je het beste voor haar hebt gedaan... Ze had een fikse ondertemperatuur en was duidelijk heel ziek. Je hebt haar verder lijden bespaard.
pleuntje Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Nou, heel veel sterkte met dit verlies.
tamara29 Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 heel veel sterkte met het verlies van jullie konijntje.rust zacht lieve koeman. groetjes tamara.
Aanbevolen berichten