Gast Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Hallo, Ik zit er aan te denken om mn voedsters te laten sterriliseren. Er is geen directe aanleiding voor, ze hebben allemaal een prima karakter en zijn (nog) niet vaak schijnzwanger o.i.dIk vind alleen dat de kans op baarmoederproblemen zo groot is. En een sterrilisatie is een grotere ingreep dan een castratie, dus er is een grotere kans dat er iets fout gaat. En aangezien ze met z'n 3en zijn, gaat dit ook een flinke kostenpost worden.Wat te doen? Groetjes,
Saf Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Tis idd een forse kostenpost. Dacht dat ik voor mijn voedster 100 euro kwijt was. Je zorgt er met de ingreep wel voor dat ze geen baarmoederproblemen gaan krijgen. Je hebt echter ook grote kans op een karakterverandering en die kan positief of negatief zijn.
_Danielle Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Er zijn hier al een heleboel topics over, dus als je even de zoekfunctie gebruikt, kom je een heleboel topics tegen waarin al veel meningen van BBers staan..
Aanbevolen berichten