De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Vanochtend werd mn lieve Charlie gecastreerd. Ik bracht hem om 9 uur weg en 40 minuten later werd ik gebeld. Ik schok ik dacht dat er misschien iets aan de hand zou zijn. Maar nee hoor. Meneertje was alweer klaar, hij had zich zo voorbeeldig gedragen en liep alweer rond te hupsen en zich te wassen.Ik heb hem nunet opgehaald en in een rennetje even in de kamer voor een paar daagjes. Meneertje zit direkt te knabbelen aan het hooi en zn biksjes zijn ook al bijna op! Ik ben gewoon zo trots op m. Moest het even kwijt! Nu nog even een paar mooie keutels en dan ben ik helemaal blij met 'm!
bikkel Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 jeetje dat is een snelle patient haha....fijn hoor scheelt een hoop zorgen!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2009 hij heeft ondertussen ook heel het rennetje ondergekeuteld! hij staat al nieuwsgierig op zn achterpoten rond te kijken. Lijkt wel of hij nergens wat van heeft zeg.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2009 haha ja dat dacht ik ook al. maar even gecheckt ja hoor alleen nog een paar draadjes eraan hahaha.
Resii Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Ohh wat is die mooi zeg:love:Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!
Laura1984 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Wat fijn dat het zo voorspoedig is verlopen! Wat een knappe man, zeg
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2009 t ventje mag straks samen met een voedster die niet meer gebruikt word voor de fok verhuizen. Zodat ze allebei niet meer zonder maatje hoeven!
Siska Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Wat kun je dan blij zijn met een keuteltje:bounce:De casteratie van Kuif liep ook zo voorspoedig. Morgen is het al weer 2 weken geleden. Nog even en dan mag hij bij zijn dames in 1 hok.. Jouw konijn is trouwens mooi getekend..
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 charlie doet t zo goed. Vandaag zou ik wanneer nodig pijnstiller moeten geven. Maar hij is zo vrolijk en eet en huppelt, dat het (nog) niet nodig is. Wel gezellig weer even een konijntje binnen!
Aanbevolen berichten