patriciapatty Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Is een konijn uitgesloten van Myx na inenting? inent verleden van Muf 7-10-8 Lyomyxovax en Cunical21-4-9 Lyomyxovax en Cunical8-10-9 Lyomyxovax en Cunical Ze heeft namelijk een nat en ietswat kalend oog.. opgemerkt sinds deze zaterdag.
_Danielle Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Nee, een konijn kan nog steeds myx krijgen na enting. Een enting tegen myx werkt overigens ook maar 1-2 maanden. Een nat en kalend oog is volgens mij niet echt een symptoom van myx, dan krijg je namelijk dikke ogen, en gaat het opzwellen.Ik denk eerder aan beginnend snot bijv., of tandproblemen, dan worden de oogjes ook nat.
patriciapatty Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2009 ik maak elke dag een foto en houd het in de gaten.. meer kan ik niet doen denk ik?
nonneponnn Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 huh misschien domme vraag maar waarom enten we dan,als ze nog steeds myx kunnen krijgen?
_Danielle Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Omdat de vorm van myx dan veeele malen lichter is.Een konijn wat de enting heeft gehad, heeft een veel grotere kans om het te overleven dan een konijn wat geen enting heeft gehad.
Dollie Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Een nat oogje zou vanalles kunnen zijn, Indy had dit ook toen hij haakjes had, een kies was ontstoken en er drukte iets tegen de traanbuis. Merk je verder iets aan Muf? Eet ze minder/anders, is ze afgevallen?
patriciapatty Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2009 verders merk ik (nog) niks aan dr. wat je zegt zou misschien uit kunnen komen want ze heeft beginnend haakjes, maar nog niks om druk te maken zei de DA. ik hou dr verlopig goed in de gaten. thanks!
zwarte panter Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Het is ietswat kalend.. Maar er is toch nog geen zwelling ofzo hƩ?
Suzimoo Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 huh misschien domme vraag maar waarom enten we dan,als ze nog steeds myx kunnen krijgen? Omdat de Myx enting maar 1 maand werkt heb ik er ook voor gekozen deze enting niet te doen. Mijn konijnen worden alleen ingeent voor VHS. Als je wilt inenten tegen Myx en je wilt het goed doen, dan moet je iedere maand enten.
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 (aangepast) dit kan wel een begin zijn......zo waren ze bij ciska ook die heeft er nu 4 verloren aan myx...kijk eens of de anus verdikt is?Een dier is niet uitgesloten van myx als het geent is het kan ook juist door de enting en lichtere vorm van myx krijgen.....gezien je vorige week geent hebt....ent reactie. 20 oktober 2009 aangepast door bunny ranch chanty
zwarte panter Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Kan je die foto's eens hier plaatsen? Mss kan je voor de zekerheid toch even telefonisch contact opnemen met je DA als je het niet vertrouwd.
patriciapatty Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 dit kan wel een begin zijn......zo waren ze bij ciska ook die heeft er nu 4 verloren aan myx...kijk eens of de anus verdikt is?Een dier is niet uitgesloten van myx als het geent is het kan ook juist door de enting en lichtere vorm van myx krijgen.....gezien je vorige week geent hebt....ent reactie. n ent reactie, daar zat ik ook aan te denken. ik probeer vanmiddag foto's te maken en morgen te plaatsen.
patriciapatty Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2009 n foto is niet meer nodig. er is helemaal niks meer te zien. loos alarm dus!
Aanbevolen berichten