Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey BB ers

ik moest dit even kwijt.

een vriendin had afgelopen weekend mijn konijntje medicijnen gegeven omdat ik er zaterdag en zondag niet was.. nou is dat verder helemaal goed gegaan nou begon zij te zeggen dat ze haar allaang had laten in laten slapen enzo.. nou luister ik hier niet naar omdat ik zelf weet dat ze er veel slechter aan toe was en de DA al had gezegd dat het gewoon een lang herstel was(e cuniculi of een middenoorontsteking) nou weten jullie zelf de symptomen wel.. nou ben ik al weer een nachtje thuis geweest maar het gaat gewoon echt een stuk beter met haar:yes: als ik haar haar medicijnen heb gegeven (staat ze op me bed) gaat ze helemaal rond lopen en snuffelen enzo(ze heeft nog wel af en toe evenwichts verlies en een schefe kop) maar als ik ook nu zit te kijken hoe ze lekker tot zover ze kan aan het rommelen in der hokkie is ben ik al zeer tevreden.. ze loopt lekker te snuffelen in de handdoeken en der oogjes gaan ook al een stuk beter(ze had ook ontstoken oogjes gekregen) verder reageert ze heel vrolijk als ik er roep en met haar zusje is het contact ook nog super goed (die laat ik er af en toe even bij zodat ze elkaar niet vergeten) maja als jullie dit zo lezen dan zouden jullie hem toch niet in laten slapen... ik bedoel ze barst nog van de levenslust en ik zie dat ze steeds een stapje beter gaat:mdr:

maja dat moest ik even kwijt:P

XX

Geplaatst:

Ik kan het heel goed begrijpen.....snap alleen nog steeds niet dat mensen dat zo snel zeggen.Als het slechter was gegaan was het misschien een optie maar je doet wat je kan en ze is levenslustig....

Ik heb hetzelfde nu met Ollie dat het wordt gezegd.Of de opmerking wordt gemaakt van:"koop gewoon een nieuwe!";daar kan ik zo kwaad om worden.

Het is en blijft een levend wezen.Mensen snappen soms niet dat je van dieren kan houden.....

Geplaatst:

Ooh ik snap het precies. Toen mijn ouders een weekendje weg waren heb ik de vriend van mijn nicht gevraagd of hij mij naar de dierenarts wou brengen met Fluffy (heeft ook EC gehad). Hij vond ook dat ik gek was en er teveel tijd en energie in steek en hem moest laten inslapen etc. Nou gaat dat bij mij gewoon het ene oor in, en het andere weer uit omdat ik zelf wel beter weet. Je moet er gewoon rekening mee houden dat het herstelproces bij E.cuniculi gewoon heel lang kan duren, en je moet ook in je achterhoofd houden dat je terugvallen kunt krijgen. Dat het dus even goed kan gaan, maar ook opeens weer kan verslechteren (niet om je bang te maken, maar het kan wel). Behandel je haar zusje trouwens mee? Aangezien je ze bij elkaar laat en je konijn haar zo kan besmetten.

Geplaatst:
Ooh ik snap het precies. Toen mijn ouders een weekendje weg waren heb ik de vriend van mijn nicht gevraagd of hij mij naar de dierenarts wou brengen met Fluffy (heeft ook EC gehad). Hij vond ook dat ik gek was en er teveel tijd en energie in steek en hem moest laten inslapen etc. Nou gaat dat bij mij gewoon het ene oor in, en het andere weer uit omdat ik zelf wel beter weet. Je moet er gewoon rekening mee houden dat het herstelproces bij E.cuniculi gewoon heel lang kan duren, en je moet ook in je achterhoofd houden dat je terugvallen kunt krijgen. Dat het dus even goed kan gaan, maar ook opeens weer kan verslechteren (niet om je bang te maken, maar het kan wel). Behandel je haar zusje trouwens mee? Aangezien je ze bij elkaar laat en je konijn haar zo kan besmetten.
hey!

nee ik heb ze niet bij elkaar zitten alleen af en toe ongeveer 1 keer op een dag tot om de dag laat ik ze een kwartier bij elkaar zitten.. maar verder behandel ik haar met antibiotica voor de evntuele oorontsteking en met panicur voor ecuniculi dinges of hoe je dat ook schrijft:P en verders krijgt ze dwang voeding:)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .