Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Mijn konijntje is onlangs overleden. Toch wil ik heel graag weten wat hij had.

We wisten al dat hij ongeveer 10 x onder narcose is geweest voor zijn tandjes, hij had veel last van haken.

Ook één keer voor Myxomatose, daar is hij bovenop gekomen en toen had hij twee zwarte puntjes op zijn neusje.

Maar , sinds een jaar hij had hij soms last van rode pipi, hij ruifde een jaar lang door, en had hééél vaak last van haken.

We dachten dat dat niet zo erg was, maar sinds een maand was hij veel rustiger dan voordien, hij had lucht in zijn darmen , had last van enorm veel stress, en op een middag vonden we hem terug, helemaal in een hoekje geduwd, en met ongelooflijk veel diarree rond zich, het liep eruit.

De dierenarts vertelde ons dat hij gestorven is van lucht in zijn darmen, maar 5 x heeft hij dat al overleefd.

Volgens mij had hij ook iets anders.

Heeft er niemand een idee wat Fluffy nog zou gehad hebben? Ik zou het zo graag willen weten, zodat ik gerustgesteld ben.

Dankuwel!

Geplaatst:

Het gaat me misschien niet aan, maar waarom wil je gerustgesteld worden nu je beestje overleden is? Denk je niet dat het zinvoller is om je erbij neer te leggen, en niet meer terug te denken met "wat als..."?

Is niet verkeerd bedoeld, hoop dat je dat niet zo opvat.

Geplaatst:

Door alles wat Fluffy heeft gehad & meegemaakt zal de laatste gasaanval wel de laatste druppel zijn geweest.

Hij zal wel een flinke verminderde weerstand hebben gehad, waardoor hij er niet veel meer bij kon hebben, denk ik.

Maar ik ben geen dierenarts.

Mss kun je dierenarts je vraag voorleggen?

Omdat je konijn de hele tijd bij hun onder behanding is geweest, zal hij vast & zeker wel een dossier daar hebben.

Als ze dit allemaal even nagaan & nakijken, kunnen zij je mss nog wel het beste je vraag beantwoorden, verwacht ik.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .