Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, ik had gisteren gezien dat er wat uitwerpselen aan een van de kleintjes hing dus ging gisteren anvond nog eens zien en het was weg. En deze morgen ging ik kijken en het zat er maar slapjes bij.

wat moet ik nu doen?

Geplaatst:

Tja ik heb er niet veel verstand van eerlijk gezegd. Maar ik weet dat toen ik ontdekte dat Sterre heel slap was. Als een dweil zeg maar. Was ze de volgende dag dood. Ik wil echt geen paniek gaan zaaien hoor!!! Begrijp me niet verkeerd, misschien is het helemaal niet ernstig of zo.

Maar je zou eens kunnen nagaan of ze de afgelopen tijd iets anders dan normaal heeft gegeten. Iets wat misschien niet zo goed is voor nijntjes?

Die van mij had toen taxus en dergelijke gegeten. Niet zo goed dus!

Of verandering van biks en reageert ze er niet al te best op?

Maar jij kent je konijn het beste en als jij denkt dat het niet goed is dan zou ik contact opnemen met je DA.

Succes!!!!!!

Geplaatst:

ze is 7/8 weken heb ze effe apart gezet voor het geval dat de andere het ook krijgen en ze loopt een klein beetje rond en ga morgen meteen de da bellen:p

Geplaatst:

ik hoop dat je konijntje snel een beetje beter is.

hopelijk is er ook niet veel aan de hand als je bij de da bent geweest.

kon je niet eerder tercht als morgen avond?

Geplaatst:

Een jong konijn met diarree heeft een DA nodig...als het daarnaast nog eens rustig is, is het SPOED. Als je dit nog leest, probeer dan NU nog een DA te contacteren. En anders zeker niet wachten tot morgenvroeg.

Daarnaast is het erg belangrijk om naar een konijnkundige dierenarts te gaan. Spijtig genoeg zijn er nog steeds veel te veel DA'en die te weinig kennis over konijnen hebben.

Ik ken wel een goede DA bij je in de buurt:

Dierenartsenpraktijk Orion

Ganzenweg 7

2222 Wiekevorst

+3214261100

Als ze diarree heeft op die leeftijd, neem dan zeker wat ontlasting mee naar de dierenarts en laat dit nakijken op coccidiose.

Geplaatst:

hij/zij is weer heel levendig geen uitwerpselen weer aan zijn gat en hij/zij heeft nooit diarre gehad , bedankt voor jullie snelle reacties ga direct bellen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .