vinnie Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 hallo, ik had gisteren gezien dat er wat uitwerpselen aan een van de kleintjes hing dus ging gisteren anvond nog eens zien en het was weg. En deze morgen ging ik kijken en het zat er maar slapjes bij.wat moet ik nu doen?
Magrietha Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Tja ik heb er niet veel verstand van eerlijk gezegd. Maar ik weet dat toen ik ontdekte dat Sterre heel slap was. Als een dweil zeg maar. Was ze de volgende dag dood. Ik wil echt geen paniek gaan zaaien hoor!!! Begrijp me niet verkeerd, misschien is het helemaal niet ernstig of zo.Maar je zou eens kunnen nagaan of ze de afgelopen tijd iets anders dan normaal heeft gegeten. Iets wat misschien niet zo goed is voor nijntjes?Die van mij had toen taxus en dergelijke gegeten. Niet zo goed dus!Of verandering van biks en reageert ze er niet al te best op? Maar jij kent je konijn het beste en als jij denkt dat het niet goed is dan zou ik contact opnemen met je DA.Succes!!!!!!
jasmijn86 Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Hoe oud is je konijntje? Eet en drinkt hij/zij wel? Zit ze stil in een hoekje?
vinnie Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2009 ze is 7/8 weken heb ze effe apart gezet voor het geval dat de andere het ook krijgen en ze loopt een klein beetje rond en ga morgen meteen de da bellen:p
vinnie Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2009 hoop dat ik morgen avond kan gaan met men konijntje het is nu al wat levendiger
kmimmie Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 ik hoop dat je konijntje snel een beetje beter is.hopelijk is er ook niet veel aan de hand als je bij de da bent geweest.kon je niet eerder tercht als morgen avond?
Jsmn Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik vind tot morgen wachten ook wel erg risicovol hoor!
zwarte panter Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Een jong konijn met diarree heeft een DA nodig...als het daarnaast nog eens rustig is, is het SPOED. Als je dit nog leest, probeer dan NU nog een DA te contacteren. En anders zeker niet wachten tot morgenvroeg. Daarnaast is het erg belangrijk om naar een konijnkundige dierenarts te gaan. Spijtig genoeg zijn er nog steeds veel te veel DA'en die te weinig kennis over konijnen hebben. Ik ken wel een goede DA bij je in de buurt: Dierenartsenpraktijk OrionGanzenweg 7 2222 Wiekevorst +3214261100 Als ze diarree heeft op die leeftijd, neem dan zeker wat ontlasting mee naar de dierenarts en laat dit nakijken op coccidiose.
vinnie Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2009 hij/zij is weer heel levendig geen uitwerpselen weer aan zijn gat en hij/zij heeft nooit diarre gehad , bedankt voor jullie snelle reacties ga direct bellen
Aanbevolen berichten