Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb even een vraag.

Mijn konijn is vanaf 30 september naar binnen gehaald.

Ze is vorige week vrijdag (2 okt) geopereerd en heeft ongeveer een wond van 10 cm.

Maandag mogen de hechtingen eruit.

Nu is mijn vraag, zou ze wel vanaf maandag weer naar buiten kunnen? Of moet ik haar de hele winter binnen laten?

Ik wil graag weten wat het beste is voor haar gezondheid.

Geplaatst:

als ze voldoende is opgeknapt mag ze gewoon naar buiten hoor. ze zijn nu bezig een wintervacht te krijgen en er is nog geen vorst

Als het echt winter is met tempraturen onder de 5 graden dan mag ze niet meer naar buiten wanneer ze langer dan 2 weken binnen is geweest.

Geplaatst:

De dierenarts gaf het advies het op te bouwen. Eerst beginnen met een uurtje.

Dit vind ik zelf onwaarschijnlijk, dat schommel je toch erg veel qua temperatuur.

Vandaar dat ik hier het vraag.

Geplaatst:

Dat is toch denk ik de verstandigste oplossing???

Ik moet dan nog wel een binnenkooi halen, heb nu ff 1 geleend van iemand voor nood.

Geplaatst:

Misschien kan ze wel weer naar buiten als je haar rustig aan weer laat wennen aan de buiten temperatuur. Door haar eerst in de bijkeuken te zetten en daarna in de schuur en dan pas naar buiten. Dus steeds in een koelere ruimte te zetten. Denk dat het dan wel kan hoor.;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .