sippi__x Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 (aangepast) Mijn konijn Cassis is woensdag gecastreerd en dit is heel vlot verlopen : hij at meteen en hij keutelde er weer op los ! :yes:Hij zit binnen in een kooi op een deken dus ik kan goed zien hoeveel hij keuteld op een dag.Nu was is ik gisterenavond (23.30 u ongeveer) de vele keutels uit zijn kooi aan het vegen en er een proper laken ingelegd.Nu vanmorgen (vanmiddig,beetje laat opgestaan 11.30 u) kijk ik in zijn kooi en zien ik twee à drie plas-vlekken en maar 1 keutel ! Dus in twaalf uur tijd heeft Cassis maar één keutel gelegd terwijl er normaal veeel meer moeten liggen ... Ondertussen zijn we al 17.00 u door en ligt er nog steeds maar 1 keutel ! Wat moet ik doen ? Kan dit een verstopping zijn ?Daarom heb ik minder brokken gegeven, veel hooi en nog spinazie, andijvie, selder en witloof. 10 oktober 2009 aangepast door sippi__x
sippi__x Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Net ging ik weer kijken en er lag één nieuwe keutel ! Ik hoop dat ik voor niets een topic heb moeten openen ...
sippi__x Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik denk dat alles terug "werkt" er liggen er al weer 6 !!
Catelootje! Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Goed! Blijf het heel goed in de gaten houden, en kijk vooral dat hij ook eet he!
sippi__x Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Ja, bedankt ! Er liggen er alweer een deel ! En eten doet ie goed hoor !!
ZaZa Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Gelukkig maar !Je hebt in ieder geval goed opgelet !!
sippi__x Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 De keutels komen er weer uit !Ik was wel even ongerust hoor toen het bij één keutel bleef, maar nu gaat alles weer goed. Ik hou hem wel nog even in de gaten hoor
MCpaasei Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Mijn nijnen keutelen vooral 's middags vanaf een uur of 16 en 's avonds
Mariellexxx Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Phew, die van mij keutelen zoveel samen, dat mijn hele blik van de veger en blik vol is als ik het opveeg haha!
sippi__x Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2009 Haha Marielle Ja, van Cassis ben ik gewoon dat 'ie veel keutelt dus vond ik het maar raar dat er toen maar één lag ! Alles is nog inorde met Cassis hoor
Aanbevolen berichten