Magrietha Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Hallo iedereen!!!Gisteren was ik in de Pets Welness Centre (ja ja) om SS te kopen. DE verkoper attendeerde mij erop dat a.s. woensdag er ingeent wordt. Nu is Fay al bij de fokker ingeent dus die hoeft over een half jaartje pas weer, maar Happy is nog nooit ingeent.Ik zie er het belang wel van in en wil dat dus nu bij Happy wel gaan doen en heb dus een afspraak gemaakt. Kosten €25,00 lijkt me ook niet echt heel gek.Maar ik ben erg benieuwd hoe het straks met Happy gaat. Het is al een beetje een schijterd dus ik hoop dat die niet al te gestressed ervan raakt.Wilde het gewoon even met jullie delen:love:
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 25 euro is in mijn begrip geen koopie....De entdagen bij een dieren arts praatje over 15 euro max 17,5 euro.....
anke1985 Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 jah ik geloof zelf dat hier bij mij in de buurt dierenartsen zitten die de maand april als konijnenmaand hebben en dan betaal je maar 10 euro per konijn voor te enten.. Nu maak ik hier geen gebruik van maar ga naar een andere dierenarts omdat deze me super uit de brand helpt als er iets is etc.. (is dag en nacht te bereiken!) en daar ben ik een 38 euro kwijt voor 2 konijnen te enten en ze worden helemaal gecheckt!
Shirley Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik vind 25 euro ook veel.. Hier bij de dierenwinkel is het op de entdag 7,50 per konijn.
_Danielle Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 We hebben een algemeen inentingentopic waarin je al je vragen en ervaring rondom inenten kwijt kunt. http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/10816-algemene-inentingen-topic.html
blonde_bibi Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik betaalde ook 25 euro. was een aanbeiding, anders betaal ik 45,-
tante10 Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik betaal bij de DA 15 euro, daar zit een algehele controle van je nijn bij in.Misschien even wat DA afbellen of ze entdagen hebben, ik denk dat je dan goedkoer uit bent.
Magrietha Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2009 Ja ik denk ook wel dat het misschien goedkoper kan. Maar wilde eigenlijk niet wachten tot er weer zo'n speciale entdag is bij ons. Maar ik ben toch gegaan dus en begrijp nu ook waarom dat het wat duurder is. Achteraf kreeg ik een zak met van alles mee: een zak SS, knabbelsticks, maisbodembedekker (kende ik niet), kortingsbonnen, enz.Ja dat moet er wel uit haha!Maar ik was trots op mijn Happy!Natuurlijk niet leuk als je tijdens voertijd uit je hok gehaald wordt maar hij kroop veilig op mijn schoot.Eenmaal daar was die echt heel bang, zo zielig! Toen we aan de beurt waren en hij de tafel op moest vond die het helemaal niks, hij schoot gelijk weer naar me toe en als die in me kon kruipen had die het echt gedaan.:yes:Maar na effe voelde hij zich wat meer op zijn gemak en merkte uiteindelijk dus niks van de spuitjes. Het was een heel vriendelijke DA. Ze heeft hem helemaal nagekeken en gewogen (wist gelijk dat mijn nieuwe weegschaal dus goed doet) en was heel tevreden over zijn gezondheid:love:Daar was ik echt blij mee!!!!Over een half jaar weer en dan samen met Fay. Ben nu al benieuwd hoe dat zal gaan:p
Aanbevolen berichten