Snoef Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 En dus heb je te laat ingegrepen...Soms zie je het niet van tevoren aankomen, dat een konijn stopt met eten...Maar als je al waarschuwingen krijgt dat er iets niet in orde is met je konijn, moet je ingrijpen vóórdat het beestje stopt met eten...Want dát is in elk geval gevaarlijk. Maar ja, deze reactie zag je zelf ook al aankomen. Desondanks wilde ik het even gezegd hebben.
bikkel Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 sorry dat ik het zeg maar ik vind het erg triest dat je zo lang gewacht hebt met handelen....er is duidelijk aangegeven ga naar de da want dit ziet er niet goed uit en dan vervolgens nog 5 dgn aankijken hoe flappie het doet!!!!!Ik hoop voor je dat er nog iets aan te doen is en zo niet dan is dit een harde leerschool geweest! snoef je was me voor!
suzieflap Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2009 (aangepast) Ik weet het ja Snoef en bikkel, maar ik woon nog bij mijn ouders en zij wouden nog even afwachten met naar de dierenarts te gaan.. Ik heb hier dus ook niet alles zelf in de hand.. Ik vind het óntzettend erg als ik zonder Flappie verder moet, het klinkt misschien raar maar het was gewoon mijn steun en toeverlaat als ik verdrietig of weetikveel was. Daarom hoop ik natuurlijk ook dat ze beter word, maar als het niet meer kan is het beter om haar in te laten slapen. Ik heb ontzettend van haar genoten. ^^ 13 oktober 2009 aangepast door suzieflap
Snoef Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik hoop met je mee.Mijn opmerking is ook puur om aan te tonen dat wij niet voor niks roepen 'ga naar de DA' als je konijn afwijkend gedrag vertoont, op welke manier dan ook. Konijnen doen zelden tot nooit 'zomaar iets' en daarom is het goed bedacht te zijn op alles.
Britt Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 ik hoop op goed nieuws Danielle : 18 jaar ?? dat is bijna onmogelijk, maar wel super oud !!Die heeft een fijn leventje bij jou gehad !!!
suzieflap Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2009 Nu moet ik helaas melden, dat ze is ingeslapen :(de kanker die ze had is uitgezaaid naar haar longen, waardoor ze het benauwd had. Ook al waren we eerder naar de dierenarts gegaan, ze had er niet meer iets aan kunnen doen. Ik ben er echt kapot van maarja, het was zo beter voor haar.Rust zacht lieve flappie :heart:
sonia Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 He, wat naar om te lezen....Veel sterkte.
elvira88 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 sterkte, ik vind 10 jaar wel een hele mooie leeftijd trouwens, ondanks dat het oudste konijn 18 is geworden. Ook heel vaak worden ze jonger. Slaap zacht flappie.
suzieflap Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2009 Bedankt voor jullie lieve reacties.
tamara29 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 sterkteen hou je taai.groetjes tamara.
Magrietha Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik las net dit hele verhaal.Sterkte met je verlies!
Aanbevolen berichten