Mireiille Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 welk ontwormingsmiddel kan je het beste gebruiken?ik heb nu beaphar gekocht. wil graag weten wat jullie daarvan vinden en werkt het ook echt? en is het ook goed voor het konijntje? ik kon nergens iets over ontwormingsmiddel vinden op het forum dus vandaar deze nieuwe topic ...!
zwarte panter Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Het forum staat nochtans vol met info en vragen omtrent ontwormingsmiddelen. Het enige goede ontwormingsmiddel dat je voor konijnen kan gebruiken is panacur (werkzame stof: fenbendazole). Ik weet even niet vanbuiten wat er in dat spul van beaphar zit, maar zeker geen fenbendazole. Ik zou het dus ook niet gebruiken.Panacur kan je gewoon krijgen bij elke dierenarts. Je vraagt best naar de pasta of suspensie vorm.
Lia Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 panacure. Je kan ook de pasta gebruiken voor katten die is zo wie zo langer houdbaar.Ik had als laatst de pasta gebruikt maar ik ga toch terug naar de panacure daar heb ik zeer goede ervaring
_Danielle Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Volgens mij had ik je daar al antwoord op gegeven in je andere topic. Vind het dus een beetje raar dat je daar een nieuw topic voor aanmaakt en dan ook nog zegt dat je daar nog niets over hebt kunnen vinden...
Mireiille Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 nee dat was over inenten... maarja kon het niet vinden en wou het graag snel weten want dan kon ik het nog terug brengen!
_Danielle Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Ja, en daar stelde je ook een vraag over ontwormen en welk middel je moest gebruiken. Daar heb ik antwoord op gegeven toen. Je hebt zelfs toen nog na mijn gereageerd, dus als het goed is heb je dat gelezen. Overigens staat inderdaad heel het forum vol met vragen over ontworming, kun je vinden met de zoekfunctie.
Mireiille Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 oke mijn excuus had ik nog niet gelezen dus vandaar...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 hum....daan ik kan hem via de zoek functie ook nog steeds niet vinden....hebben meer mensen last van....
_Danielle Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Kun je niks over ontworming vinden? Edit; heb zelf even gekeken, als ik de zoekfunctie gebruik en 'ontworming' typ, krijg ik een hele lijst over wormen en panacur e.d.: http://www.bunnybunch.nl/community/search.php?searchid=880604&photoplog_searchinfo=1&photoplog_searchquery=ontworming
Mireiille Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 onder wat staat het , algemeen of gezondheid want kan het nog niet vinden hoor ?:oh:
Aanbevolen berichten