ilovepipje Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 hallo allemaal. als ik mijn konijn oppak, krijgt ze soms een roze/rode bobbel in haar rechter-ooghoek. soms word het zo groot dat ik er echt van schrik. wij wilden er mee naar de dierenarts gaan. maar ik dacht, ik laat eerst even een berichtje achter op bunnybunch.nl. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
sippi__x Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik zo het niet weten, kan je er misschien een foto van maken ? en ander mss toch even langs de DA ?
Knuffeltje Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik zou hier dus echt mee naar een dierenarts gaan want dat is volgens mij niet goed wat je konijntje heeft.
Yvon Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 DA!! Je geeft zelf al aan dat je het niet vertrouwd.. en het gaat toch om de oogjes he Ik zou als ik jou was, het zekere voor het onzekere nemen
CindyJ Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Is het niet het derde ooglid wat je dan ziet?
handschoen Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Is het niet het derde ooglid wat je dan ziet?Daar dacht ik ook al aan.Maar ziet het er bijv. ook opgezwollen/ontstoken uit? Als je het niet vertrouwt: naar de dierenarts!
haas&ko Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 is er sprake van stress als je je konijn oppakt? want bij stress zie je vaak ook het rood van de ogen.als je het niet vertrouwd moet je altijd naar de DA gaan... een goede dan!
Aanbevolen berichten