vinnie Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 hallo, ik zat juist te denken om eenbaksteen in het konijnenhok te leggen om de nagels te slijten. nu is mijn vraag of ze er niet aan gaan knagen en zoja heeft dat gezondheidsgevolgen?
Roos1995 Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgensmij kan dat wel??? (wacht eerst anders eventjes op reactie van andere bb'ers) Maar ze kunnen toch niet echt gaan knagen aan bakstenen?
Laura1984 Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Wij hebben in de ren een stoeptegel liggen, om de ren op zijn plaats te houden. Hier knagen ze verder niet aan. Ze gaan er alleen op zitten. Volgens mij kunnen ze er ook niet echt aan knagen. Ik denk niet dat het echt kwaad kan.
nonneponnn Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 ik heb er een paar bakstenen in staan omdat Ollie me het hele hok op vreet haha.Maar of de nagels er van zullen slijten weet ik niet
L&L Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik heb ook een rij grindtegels liggen en daaraan gaan ze niet bijten. Enige wat ze soms doen is hun lichaam erlangs halen zodat ze hun geurtjes kunnen afgeven.
Roger Rabbit Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Mijn nijnen slopen alles grondig, behalve stenen.
jenni1978 Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 In de zomer leg ik bakstenen in de kooi die uit de vriezer komen. Mijn nijnen eten er niet van. Hun nagels slijten er ook niet van. Dan zou je misschien beter een of twee stoeptegels in je kooi kunnen leggen, die zijn ook een stuk groter waardoor je nijnen er niet omheen kunnen en er dus wel overheen moeten...
busylizzzy Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Hier had ik ook een stoeptegel in het hok liggen, maar daar werd alleen maar op gekeuteld. Heb hem daarna weer weg gehaald
vinnie Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2009 oke voor al jullie reacties kzal het meteen doen
L&L Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik heb 5 grindtegels omgedraaid en daarop het hok gezet zodat het iets hoger van de grond staat en je hok langer mooi blijft en direct dan voor de nageltjes zodat ze kunnen slijten.
Aanbevolen berichten