kaatje Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Vanochtend zat er een joekel van een FH in de opname..bleek dat zijn staart geamputeerd moest worden...uiteraard eerst nagekeken en toen bleek dat hij zijn hele staart had kaal gegeten...jaha..letterlijk, het enige wat er nog te zien was, was een kaal stukje bot...bleh.. Nouja, operatie is goed geslaagd in ieder geval, al moet er natuurlijk altijd meer af dan alleen het `probleem gedeelte`, nu maar hopen dat hij er verder wel vanaf blijft...straks eet hij zijn achterwerk ook nog op... foto´s kon ik helaas niet maken want had mijn camera niet mee... Achja...wou ik even melden...
elvira88 Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 he, dat lijkt me een naar gezicht zeg. Had hij zo'n stress dat hij zijn eigen aan vrat? Ik hoop dat het goed gaat komen met hem.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 hoe komt een konijn erbij om zichzelf op te eten? Had die dan verder niks erbij een huidprobleem ofzo dat jeuk veroorzaakt. weet ik veel. Lijkt me stug dat een normaal konijn dat ine ene doet.
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Heb al eens een fransoos gezien die zijn oor op at.....
nonneponnn Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 bah wat een naar gezicht moet dat zijn geweest, en wat een pijn zal die hebben :(
kaatje Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 geen idee waarom hij dat heeft gedaan, ik zag zelf het konijn vandaag pas voor het eerst. Verder ziet hij er prima uit en heeft nergens anders plekken, schilfers of korstjes. Verveling zou kunnen, maar wellicht `ooit`een `prikkel daar gehad en gaan bijten wat hem een lekker gevoel gaf etc etc.
Aanbevolen berichten