beaglewoman Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 hallo allemaalvandaag om half 5 hadden we een afspraak bij de dierenarts voor beerhij nam hem mee naar achter en een aantal minuten later kregen wij hem in zijn hokje gecastreerd en wel terug om naar huis te gaan hij werd bestempeld als een goed uitziend, vrolijk konijnhij zit nu in zijn hok op een handdoek minder vrolijk te wezendrinken, plassen en keutelen doet hij wilmaar eten heeft hij volgens mij nog niet gedaan ik ga niet eerder naar bed dan dat ik hem heb zien etenhet gekke is dat we helemaal geen pijnstilling hebben meegekregen voor hem, en ik ben het stomgenoeg vergeten te vragenik voel me heel dom juist omdat ik er steeds zoveel over lees en informeernu puntje bij paaltje vergeet ik het helemaal nou heb ik niet echt het idee dat hij pijn heeftmaar zeggen kan hij natuurlijk niets dus ik hoop op een goede nacht liefs ilonka
Kiwi Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Hij kan ook een injectie tegen de pijn hebben gekregen van de dierenarts, die werkt dan nog wel even.
frankie lover Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 frank had geen pijnstilling gekregen en ik heb ook niets mee naar huis gekregen.de narcose was volgens de DA voor de eerste dag nog genoeg pijnstillend.ik heb hem later ook niks gegeven omdat hij al na een paar uur weer flink begon te huppelen, eten enz dus volgens mij viel het met de pijn wel mee!!succes
beaglewoman Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 ok dank jullie weldan weet ik dathij is niet onder narcose geweestmaar hij zal wel een prik hebben gehad dom jeetje mina wat voel ik me een sul zegheb ik ook niet naar gevraagd wel heb ik veel vertrouwen in mijn dierenartsdus het zal wel goed gaanhij likt/bijt veel aan zijn potenmaar waarschijnlijk omdat daar het vieze luchtje aan zitdus ik probeer er niet te veel aandacht aan te bestedenik wil alleen graag dat hij duidelijk iets gaat etendan slaap ik vast rustiger liefs ilonka
Kiwi Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 En, heeft hij nog wat gegeten voor je ging slapen?
Alina Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Mijn konijn is vrijdag geopereerd, aan een bult aan de zijkant van haar lichaam.Zij is dan wel onder narcose geweest en heeft toen een spuit gehad die 24 uur werkt.Ook heb ik pijnstillers meegekregen.De dierenarts vertelde mij, als een konijn pijn heeft, stoppen ze met eten.Eet hij ook geen hooi?
beaglewoman Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 En, heeft hij nog wat gegeten voor je ging slapen? ja gelukkig welik moest nog even voor vlees voor de honden in de schuur zijn en daar stond nog een wilg tak die er nog redelijk smakelijk uitzagik heb daar een takje van gepakt en die gegeven daar viel hij wel op aan dus dat heeft hij gegetenook heeft hij nu zijn groente en bix bijna op en een nieuwe wilg tak maakte meer zorgen om het bijten/likkenmaar dat is puur geweest om zich schoon te maken van dat viesruikende goedjezijn ballen (nou ja de zakjes ) lijken wel erg opgezwollen nudus even opletten of dat goed gaat liefs ilonka
beaglewoman Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 Mijn konijn is vrijdag geopereerd, aan een bult aan de zijkant van haar lichaam.Zij is dan wel onder narcose geweest en heeft toen een spuit gehad die 24 uur werkt.Ook heb ik pijnstillers meegekregen. De dierenarts vertelde mij, als een konijn pijn heeft, stoppen ze met eten.Eet hij ook geen hooi? hij eet zowie zo al geen hooi dus dat is gen peiling voor mijmaar misschien komt dat wel goedhij heeft wat sprietjes hooi gegeten nu ms even doorzetten en eet hij dat straks ook goed wie zal het zeggen het lijkt goed met hem te gaan hooreten doet hij en ook mijn stress is iets minder liefsilonka
Roger Rabbit Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik hoop dat het snel goed komt! Vele succes!
beaglewoman Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 nou het gaat heel goed met beerhij werd een beetje chagie in zijn hokwant we durfden hem niet goed los te laten lopen in huisgister mocht hij even in de keuken rodnhobbelen en dat beviel natuurlijk prima de wondjes zien er prima uit dus dat gaat de goede kant ophij eet, drinkt en poept prima ook plassen gaat primahij vind het op zijn handdoek niet erg volgens mij wel lekker zelfswe hebben hem gister een schone handdoek gegeven en van het weekend maar even kijken of hij in zijn nieuwe hok terug wilOJA ik ebn best wel blij HIJ EET HOOI nog niet zpoveel als ik zou willen maar zijn ruifje gaat leeg hahahah liefs ilonka
Aanbevolen berichten