nonneponnn Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 superrr dat het goed gaat.. Ollie deed het gelukkig ook al gauw weer zo goed
sippi__x Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2009 :cool: Maar die foto gaat niet voor vandaag zijn ... De camera is al een tijdje stuk en ik heb met de GSM geprobeert ma daar zie je niks op Jullie beelden zelf maar even in hoe ballen in een potje eruit zien hé ?
Laura Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Blij toe dat alles goed gegaan is!Grappig die balletjes:lol:
Urkel Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 GELUKKIg is alles goed gegaan!ik zal morgen ook mijn da eens bellen voor een castratie! mag ik vragen wat jij moest betalen??
sippi__x Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2009 GELUKKIg is alles goed gegaan! ik zal morgen ook mijn da eens bellen voor een castratie! mag ik vragen wat jij moest betalen?? Super dat je je konijntje gaat laten castreren :cool: ! Ik moest deze keer € 62 betalen. Maar dat kan per DA verschillen.
Laura Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Bij mij voor mijn nijn was het 54,50Kan inderdaad verschillen ja.Want ergens anders in woerden kost het 45,50.
Aanbevolen berichten