wupsie Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 ach morgen is het ook dierendag. gewoon een avondje vervroegd en je at zelf toch ook chocola? dan mag je mannetje ook wat lekker haha hopen dat het zo goed blijft gaan. (mocht je nog iets nodig hebben als hij toch verstopt blijkt te zitten: laat het maar ff weten. wellicht heb ik nog wat staan < dwangvoer, ciseral of pijnstilling>
_Danielle Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb het idee dat je een beetje geirriteerd reageerde op mijn reactie over de DA (kan zijn dat ik het mis heb hoor, sorry dan daarvoor), maar ik bedoelde het niet lullig hoor, was niet de bedoeling dat het vervelend overkwam. Ik weet de geschiedenis van Indy niet, en vroeg me af of je hier niet direct mee naar de DA moest. Dus was eigenlijk gewoon benieuwd.. Maar ik lees dat het wat beter gaat, gelukkig maar! En 1100 keer plassen in een nacht, kom je nog wel aan slapen toe dan? :he:
Dollie Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2009 Oh, kan zijn dat het zo overkwam, maar het is verder een doodnormale vraag natuurlijk.. Met een ziek konijn ga je meestal naar een DA. Dus was niet de bedoeling geirriteerd te reageren.. Maar of je hier direct mee naar de DA moet.. Ja en nee.. Ja, tegen ieder ander hier zou ik zeggen haast je.. Maar ik weet zelf wat ik moet doen, het enige wat de DA nog zou kunnen toevoegen is pijnstilling (maar hij leek niet echt pijn te hebben en vorige keer heeft hij die ook niet gekregen) en darmstimulerende middelen. (Die ik zelf in huis heb.) Als hij niet binnen een paar uur was gaan eten en keutelen was ik direct heen gegaan hoor. Ondanks dat het een nietkonijnkundige prutser is, die DA. Indy's geschiedenis, hij heeft EC, is wel een extra puntje.. Maar zolang die DA niet vindt dat Indy EC (gehad) heeft, ja..... Maar meneer heeft het echt prima gedaan vannacht. Misschien dat zijn darmen gisteren toch wat van streek waren, ook vanwege de plakpoep/diarree, dat hij daardoor niet lekker was en minder goed at, maar verder was het vals alarm denk ik. Gelukkig!
Yvon Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Nou Indy zet hem op, klinkt alsof het aan de betere hand gaat.Zit ie nog binnen bij jou?
Dollie Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2009 Jups, moet z'n hok nog schoonmaken en heb daar geen zin in.. Dat ga ik zo doen, dan ruim ik zijn ren weer op, kan hij even naar buiten en daarna moet ik mijn kamer opruimen dan kan hij weer naar binnen.. Gewoon op z'n kleed zonder ren, mijn kamer is redelijk konijnproof bovendien zit ik er bij. Hij vindt het wel leuk binnen en dan kan ik hem toch wat beter in de gaten houden.
Yvon Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Hahah ja snap ik! Ik moet ook hok schoonmaken, heb ook 0,0 zin in. Maar ja wat moet dat moet!Hopelijk blijft het goed met hem gaan...
Dollie Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2009 GRRRRRRR.... Kom net boven, weer diarree. hij heeft z'n ontbijt (waarvan ik de helft in zijn voerbal heb gedaan) wel helemaal opgegeten en hij reageerde gewoon vrolijk maar zijn pootjes en kontje zijn weer hartstikke vies.. Ik stofzuig zo even snel boven en dan was ik hem weer. Heb de ren ook maar eerst op het balkon gezet, vrees dat ik die vannacht nog nodig ga hebben.
Aanbevolen berichten