Mexflex Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik heb er al best wat over gelezen, maar toch heb ik nog een vraag,Mijn ram Joey van iets meer als een jaar heeft sinds een dag of 2 erg gele urine. Misschien al langer maar dan is het mij niet opgevallen. Het is een beetje de kleur van vanille vla.Is dit normaal of kan er wat met hem zijn.Zijn gedrag is niet anders, hij eet en keutelt goed.
Sherrifke Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Urine kan verschillende kleurtjes hebben, van heel geel tot oranje tot rood. Zolang er geen bloed bij zit, hoef je je geen zorgen te maken :yes:
Mexflex Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2009 Ja ik had daar al wel wat over gelezen.Het valt gewoon ineens op. Ik heb een dubbel hok, met een ren eronder. Overdag zit hij daar in en zodra ik thuis kom gaat het deurtje open en kan hij in de panelen ren die ervoor zit. Die staat op stenen en daar gaat hij ook altijd plassen en keutelen. Net alsof hij het de hele dag ophoud om maar niet in z'n hok te moeten gaan.Dan ligt er ineens een hele plas met urine die dus erg geel is. Lijkt ook niet doorzichtig te zijn dus een beetje troebel.
Sherrifke Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 bij mij op het laminaat ligt ook soms een plasje. Dit kan soms ook wit uitslaan.Maar het het is normaal dat het troebel is. Zie zelden een helder plasje hier
Mexflex Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2009 ok bedankt voor je reactie, ben blij dat het normaal lijkt te zijn.
Kiwi Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Ja hoor, dat is volkomen normaal, je hoeft je geen zorgen te maken.
Aanbevolen berichten