Reusje Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 ik heb het toch nog eens even nagelezen in me wener handboeker staad toch echt dat peterselie en selderij goed helpen tegen diareeen ik moet zeggen dat ik er zelf ook goede ervaring mee heb Klopt hoor maar er kan in dit geval ook wat anders aan de hand zijn en dan is de peterselie en selder echt niet genoeg.
wenerlover Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 als het echt cocc dan zou ik idd even naar de arts gaan
Reusje Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Ja want bij de jonge is dit echt iets dat héél snel gaat.
Lies86 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 En als gerrit nog steeds actief is? Moet ik dan nog allert zin op coc?Zijn keutels worden al wat vaster van vorm. Zijn wel wat groter als normaal.
Reusje Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geef je hem dezelfde voeding als wat hij kreeg bij de kweker ?
Lies86 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Hij krijgt een mix van SS en de fokker zijn voer.Dat gaf tot op heden geen problemen.Ben ook niet geswitcht in de hoeveelheden voer in de mix.Maar wat ik al schreef, hij heeft vanmiddag een heel klein stukje banaan op.Kan t daar niet aan liggen?
Reusje Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik denk het wel . Ik geef nooit fruit aan mijn konijnen behalve dan appel.
Lies86 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik liet het vallen en meneer at het op Hij zit nu te soezen onder de trap.Moet zeggen dat t me meer doet dan ik had verwacht.Maar hou m nog ff goed in de gaten! En als t morgen niet over is bel ik de DA wel!
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik zou stoppen met fruit dit is niet goed voor een konijn....veel suikers , bacterien in de darm reageren daar op ( diaree).
Lies86 Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik heb niet bewust fruit gegeven. Hij heeft het gekaapt.Maar gerrit is weer helemaal in zijn normale doen.Keutelt goed en eet weer bix.Wat een stukje banaan wel niet kan veroorzaken zeg!Maar goed, opgelost!
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 (aangepast) Als zijn keutels stinken en afwijkend zijn natter kan een konijn coc hebben ja.Negeer je dit dan kan het heel snel fout aflopen ondankts dat ie nu happy de peppy is. Je zegt zelf:Ze heeft niks bijzonders gegeten, behalve haar biks, groenvoer/fruit en hooi.Daar ging ik van uit dus... 29 oktober 2009 aangepast door bunny ranch chanty
Lies86 Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 In ieder geval bedankt voor de adviezen.Maar hij heeft nu geen diaree meer. Wasw alleen gister een paar uurtjes.Dus niks aan de hand!
Aanbevolen berichten