Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren na het eten zoals altijd eten geven aan de nijnen. Eerst een bakje met andivie gegeven en deze hebben ze met zijn tweeën lekker snel leeggeven, maar ditmaal waren de restjes voor het mannetje want het vrouwtje ging heel stil bij het hek liggen en wilde niks meer. Ik geef ze altijd ook nog wat wortelloof en selderie, maar het vrouwtje wilde niks meer en ging steeds zieliger erbij liggen en werd ook kouder en slap.

Je begrijpt natuurlijk direct stress thuis, waarom wil je niks eten? Een stukje mariakoekje geven dan maar daarmee eten ze beide altijd je gehele hand bij op. Echter helaas ook dit wilde ze niet en ze ging er steeds slechter uit zien, dus toen toch maar aan het buurmeisje gevraagd of ze wilde helpen met olvariet te geven met wat spuitjes water. Eten weet ik is altijd erg belangrijk.

Na een uurtje begon ze weer levendig te worden. In je hand bijten omdat ze graag er langs wilde, op je klimmen en keihard rondjes rennen over het kleed heen en dan keihard neerploffen op het kussen. Alleen de rede weet ik nu nog steeds niet, is echt niks voor de dame om niks te eten.

Nu heb ik zitten redeneren, kan het misschien zijn dat de andivie te koud was en dat ik het te snel gegeven heb? en dat ze daarvan last heeft gekregen? ik was namelijk een stuk vlotter ditmaal met het uit de koelkast halen en het geven aan de nijnen dan normaal.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .