jean Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Hallo ook hier nog iemand uit overijssel , ook onze dierenarts weet weinig van konijnen , ik kreeg Woezl met 7 weken en belde ook over een inenting, deden ze verder niet alleen die voor myxomathose ik hoop dat ik het goed schrijf! Nou ja en ook met mijn vorige konijn deden ze een beetje luchtig over, dus ik ga met mijn konijn ook naar iemand die er verstand van heeft als het nodig is, prima dierenkliniek maar niet voor konijnen!!
Alina Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 Ik heb net een binnenkooi opgehaald van iemand die nog 1 had staan, heb hem net ontsmet met Dettol.Dan is het toch goed?Ik zie steeds meer tegen vrijdag op.Als jullie nog meer tips hebben, hoor ik het graag !!!
Joseeke Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik heb net een binnenkooi opgehaald van iemand die nog 1 had staan, heb hem net ontsmet met Dettol. Dan is het toch goed? Dettol ontsmet idd & daarnaast vind ik het ook best wel lekker ruiken
Aanbevolen berichten