Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik woon in zoetermeer en wil binnenkort mijn ram Joey laten Castreren.

Nu zitten er hier genoeg dierenartsen, maar wie weet een goede dierenarts of heeft ervaringen in Zoetermeer?

Ik hoor het graag.

Geplaatst:

Ik ben 1x bij Dierenkliniek de Leyens in Zoetermeer geweest, dat beviel me prima. Dr. van Zetten is ook konijnkundig volgens een konijnkundige-dierenartsenlijst. Wel is het een vrij prijzige kliniek, vergeleken met die hier om de hoek die niet konijnkundig is.

Ik heb toevallig ook info over castreren gevraagd, dit was rond de 75 euro voor een konijn tussen de 1 en 2 kg en hij zou dan gasnarcose krijgen.

Geplaatst:

Hai..ik had dezelfde vraag ook gesteld omdat de DA van mn kat aangaf niet veel nijnen in de praktijk te krijgen (seghwaert) en kreeg als tip de DA in rokkeveen. Maar k denk dat die van chan t beste is (deskundige etc..) Laat je t even weten wat je ervaringen zijn??

Geplaatst:

Thanks ZaZa helaas staat zoetermeer er niet bij, misschien als wij goeie ervaringen hebben aan jou doorgeven zodat ie erbij kan??

Geplaatst:
Op www.konijnen.nl staat een hele andere konijnkundige dierenartsenlijst, daar had ik deze uit Zoetermeer vandaan. Ik vond ze ook konijnkundig ;) Welke lijst klopt nu?

Volgens mij is wel eens gebleken dat DA-en van die lijst toch niet konijnkundig waren, maar ik kan je daar verder geen concrete topics over aanwijzen ofzo..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .