Mexflex Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Ik woon in zoetermeer en wil binnenkort mijn ram Joey laten Castreren.Nu zitten er hier genoeg dierenartsen, maar wie weet een goede dierenarts of heeft ervaringen in Zoetermeer?Ik hoor het graag.
chan Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Ik ben 1x bij Dierenkliniek de Leyens in Zoetermeer geweest, dat beviel me prima. Dr. van Zetten is ook konijnkundig volgens een konijnkundige-dierenartsenlijst. Wel is het een vrij prijzige kliniek, vergeleken met die hier om de hoek die niet konijnkundig is. Ik heb toevallig ook info over castreren gevraagd, dit was rond de 75 euro voor een konijn tussen de 1 en 2 kg en hij zou dan gasnarcose krijgen.
meta Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Hai..ik had dezelfde vraag ook gesteld omdat de DA van mn kat aangaf niet veel nijnen in de praktijk te krijgen (seghwaert) en kreeg als tip de DA in rokkeveen. Maar k denk dat die van chan t beste is (deskundige etc..) Laat je t even weten wat je ervaringen zijn??
ZaZa Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Misschien kunnen jullie hier iets mee ? http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html
meta Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Thanks ZaZa helaas staat zoetermeer er niet bij, misschien als wij goeie ervaringen hebben aan jou doorgeven zodat ie erbij kan??
chan Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Op www.konijnen.nl staat een hele andere konijnkundige dierenartsenlijst, daar had ik deze uit Zoetermeer vandaan. Ik vond ze ook konijnkundig Welke lijst klopt nu?
Jimmy&Nijn Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 er zitten goede dierenartsen in den haag....dat is echt dichtbij
Dollie Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Op www.konijnen.nl staat een hele andere konijnkundige dierenartsenlijst, daar had ik deze uit Zoetermeer vandaan. Ik vond ze ook konijnkundig Welke lijst klopt nu? Volgens mij is wel eens gebleken dat DA-en van die lijst toch niet konijnkundig waren, maar ik kan je daar verder geen concrete topics over aanwijzen ofzo..
Aanbevolen berichten