blonde_bibi Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 wordt me mannetjes konijn geholpen. het is voor mij voor het eerst. daarom had ik een vraag. als hij geholpen is, blijft hij dan erna rijden op het vrouwtje?
chan Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Daar stoppen ze meestal wel mee, hier bij mij wel in ieder geval. Maar hou hem wel nog even 2 weekjes apart, dan kan hij nog vruchtbaar zijn.
lianne Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Hier word er gewoon nog altijd gereden, het rijden op elkaar is ook het bepalen van dominantie. Het wisselt wel sterker per koppel en is ook situatie-afhankelijk, afgelopen zomer bleek dat ze bij hun logeeradres weer heel veel aan het rijden waren omdat ze in een compleet andere omgeving waren. Thuis is het een keer in de zoveel weken voor zover ik zelf kan zien.
blonde_bibi Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Geplaatst: 27 september 2009 Mijn nijnen zitten al een tijdje appart. ik wil het ergste gewoon voorkomen. ma ik merk gewoon dat hij iedere keer rijden wil. ook tegen mij op en dan haal ik hem ook van mij af.
lianne Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Het hormonale rijden zoals nu zal dan echt stukken minder gaan worden als de hormonen zijn lichaam uit zijn, maar het rijden voor dominantiebepaling kan aanwezig blijven en is ook niet vreemd. Een dominante voedster rijd immers ook gewoon op een onderdanige ram
blonde_bibi Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Geplaatst: 27 september 2009 Heb nog een vraagje. ik heb van dat katoen bodembedekking. moet ik dan toch echt handdoeken dinsdag gebruiken?
lianne Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Ik weet niet wat voor bodembedekking katoen bodembedekking is, maar handdoeken gebruiken is verstandiger. Zo kan er niks in de wond gaan zitten wat daar voor een ontsteking kan zorgen. Zodra de wond goed genezen is gewoon weer bodembedekking gaan gebruiken.
blonde_bibi Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Geplaatst: 29 september 2009 Operatie goed afgelopen. toen me mannetje wakker was, ging hij al suf aan de wandel haha
Aanbevolen berichten