Nyika Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Mijn jonge konijntje (9 weken) lijkt te knikkebollen. We hadden net wel bezoek (schoonvader) van wie hij de stem niet kende....kan het zijn dat hij hierdoor niet rustig kon slapen of is er meer aan de hand.
Kiwi Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Heeft hij er nu nog steeds last van, nu je schoonvader weg is?
Resii Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Mijn konijn doet dat heel vaak in haar slaap... al zolang als we haar hebben... Dus voor zover ik weet is het normaal, al stond ik de eerste keer dat ik het zag ook raar te kijken.
FemkeS Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Hier knikkebollen ze ook vaak hoor. Soms denk ik echt "die gaat zo omvallen..." en dan schieten ze ineens weer wakker en gaan weer rechtop zitten. Zodat het weer opnieuw begint als de oogleden moe worden, haha
Chani Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 yep, hier ook knikkebolletjes hoor! soms heeft sissi de ogen nog open en zie je haar hoofdje al een beetje wegzakken
Aanbevolen berichten