Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Een tijd geleden had ik een discussie over mijn konijn die anderhalve week na de inenting een bult kreeg.

Ik vertrouwde het vorige week zaterdag niet, dus ik ben naar de weekend dierenarts geweest. Gelukkig had onze eigen dierenarts weekend dienst.

Ze heeft Pebbel onderzocht en ze dacht dat het van de inenting zou zijn.

Nu is het anderhalve week geleden dat we zijn geweest, maar de bult groeit nog en er is een open plekje te zien.

Dus ik ben gisteravond toch naar de dierenarts weer geweest en dat was maar goed ook, ze vond het er erg onrustig uit zien.

Het ligt wel helemaal los, dus dat is een voordeel.

Ze heeft nu antibiotica (Endrofloxoral) 2 keer daags. We moeten volgende week weer op controle, mocht het niet over zijn moet ze geopereerd worden.

Ze is nog maar 11 weken.

Kan ze dan al geopereerd worden? Is antibiotica wel goed voor zn jong beestje?

Wat denken jullie dat het kan zijn?

Bedankt, groetjes Alina

Geplaatst:

Ze wilde daarom ook eerst antibiotica geven, om inderdaad te gaan kijken of het een reactie is van de inenting.

Als het na een week er nog zit, is het wat anders en kan het geen reactie zijn op de inenting.

Laten we het beste ervan hopen.

Vind dit zo vervelend.

Geplaatst:

Ik weet ook niet goed wat ik moet doen.

Vorige week zaterdag heeft de dierenarts gekeken die op de lijst staat als konijnkundige.

Gister heeft een andere dierenarts gekeken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .