Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

een glaucoom blijft groeien die moet dan verwijderd worden door het oog te verwijderen.Dit zie je als het vergroot proces niet stopt.

Een proces aan het oog door beschadeging kun je dan stoppen( door oog zal met ab) maar word niet beter.

Dan blijf je een konijn houden met een blind oog.

Het is net hoe het loopt.....Ik had hier wel dit jaar een voedster met oog beschadeging wat door snel ingrijpen met zalf het oog vrijwel helemaal hersteld is...

je ziet enkel nog een heel klein wit stipje.

Geplaatst:

Oke!

Ik schok eigenlijk een beetje!.....

Misschien komt het allemaal goed,zal kijken of ik er morgen een foto van kan maken als ik weer ga.Hij heeft het daar in ieder geval "naar zijn zin "en wordt daar vollop door eenieder geknuffeld...

Ik hoop dat hij eind van de week toch naar huis kan;dan heb ik een aantal dagen vrij en is de rust hier ook wat terug bij normaal(zus komt morgen uit ziekenhuis en moeder gaat eind van de week naar revalidatie vlak bij het werk en dat scheeld 3 uur op een dag aan reistijd!)

Geplaatst:

Ben net bij Ollie op bezoek geweest...

Vond hem er vandaag weer minder goed uitzien dan gisteren;hij heeft een rode plek bij de bovenbinnenkant van zijn oor en aan de rand van zijn oor,waarschijnlijk komt dat door het krabbelen(?).

Hier wordt straks nog even beter naar gekeken.Het oog vond ik roder dan gisteren maar de blaiuwe waas aan de bovenkant was wel minder.

Ik had speciaal voor hem wat rucola gehaald en dat trok hij uit mijn hand alsof hij uitgehongert was.Daarna werd ik helemaal door meneer gewassen en heb ik zijn hokje even een beetje opgeruimt.Hij eet daar verder wel goed en keuteld prima en gebruikt braaf de plasbak.

Geplaatst:

Vandaag zag Ollie er weer beter uit en die plek bij zijn oor komt duidelijk door het poetsen en krabben.Hij poetst de zalf uit zijn oog en werkt die volledig over zijn hoofd...hij ziet eruit als een klein kind dat een potje gel heeft ontdekt met vetkuif en al....

Als het allemaal goed gaat mag hij zatedag ochtend naar huis.Misschien vrijdagavond al als ik het allemaal redt met de bezoektijden van mijn moedertje;ze gaat waarschijnlijk naar een revalidatiecentrum met open bezoektijden,kan dan dus de hele dag binnenwandelen en kan dan vroeger thuis zijn en Ollie halen.

(kan ook vrijdagmiddag vrij nemen maar dat vind de baas niet leuk..)

Geplaatst:

Fijn dat hij er vandaag weer beter uit ziet, hopelijk mag hij van de week weer lekker naar huis :yes:

Het komt allemaal wel tegelijk he, beterschap voor allemaal!

Geplaatst:

Ik heb niet helemaal gevolgd wat er allemaal met Ollie aan de hand is, maar het lijkt best veel. Jij ook veel sterkte en succes!

P.S. Kun je niet thuis werken, of heb je werk waarbij dat niet kan? Ik "werk" al 3 dagen thuis.

Geplaatst:
Ik heb niet helemaal gevolgd wat er allemaal met Ollie aan de hand is, maar het lijkt best veel. Jij ook veel sterkte en succes!

P.S. Kun je niet thuis werken, of heb je werk waarbij dat niet kan? Ik "werk" al 3 dagen thuis.

Ik werk in de supermarkt :$ (de A..i)....waar moet ik al die rommel thuis laten?hihi zie het al voor me:whistle2:

Geplaatst:

Hmmm dat wordt dan idd lastig...wordt ook zo druk in je huis dan met al die klanten :P

Ik doe op moment een literatuuronderzoek naar het welzijn van vleeskuikens en hun ouderdieren, dus dat kan ik gelukkig prima thuis doen (mits ik mijn hoofd erbij kan houden).

Geplaatst:
Nou hopelijk is dit echt de laatse keer dat Ollie voorlopig naar de da is geweest......

Ik hoop het ook.....vind het wel meer dan genoeg geweest zo.

Zaterdag ochtend gaan we m ophalen,hij krijgt alleen nog metacam en 4/6 maal daags de cafzalf.Gewicht blijft stabiel op 5.1 kg maar daar gaan we aan werken als hij thuis is.

Duplo is gestopt en de zantac heeft hij ook niet meer nodig(en ook de hele week niet gehad)

Geplaatst:

Zo,we zijn nu zo'n beetje 2 uur thuis en hij heeft het naar zijn zin.

Moest natuurlijk weer alles even ontdekken en besnuffelen maar na zijn goedkeuring ging hij binkies maken.

Hij zit nu te eten alsof hij dagen niets gehad heeft dus ik laat m een beetje met rust.

Wel komt hij steeds naar ons toe tussendoor voor een aai en holt dan weer weg.

Ik zou bijna zeggen dat Ollie weer gewoon Ollie is.....

Metacam gaan we afbouwen en verder blijven we zijn oog goed zalven.De blauwe gloed aan de bovenkant is helemaal weg en het oog is ook niet rood meer.

Donderdag wordt hij voor kontrole verwacht bij de DA.

We zijn blij dat hij weer thuis is...

Geplaatst:

Namens Ollie allemaal bedankt voor de steun.Ollie heeft beloofd om zijn best te blijven doen.....En ik weet zeker dat hij het kan!

Morgen gaan we de metacam afbouwen en kijken hoe het gaat.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .