Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Naar mijn idee gaat het toppie zo! Hij wisselt biks met groente en als toetje een paar likjes wortelhapje.Keuteld prima en ook normale Ollie formaat keutels.

Laat vanmiddag een hoopje blindedarmkeutels gevonden die dus nietallemaal opgegeten waren maar ze zijn er nu dus weer wel en ziet er goed uit.

Verder is hij lekker ondeugend en nieuwsgierig.

Voor het eerst sinds al die tijd gooit hij niet meer met zijn voerbak en eet braaf;geen bergen biks maar hij doet echt zijn best...

Straks krijgt hij alleen zijn protexin nog even voor de nodige ondersteuning.

Ben blij dat het goed gaat en dat Ollie het naar zijn zin heeft binnen...

• Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Sinds vanavond is Ollie erg opstandig en kruipt het liefst onder de tafel....

De cisaral was een worsteling vanavond denk dat hij wat boos is.Wel eet hij wat biks en keuteld goed.

Laxatrakt zijn we mee gestopt om te kijken hoe het verder gaat.Ciseral nog een dag of 2 en dan afbouwen naar 1x daags.

Aan biks heb ik vanmorgen 75 gram in zijn bakje gedaan en er zit nu nog ong. 25 gram in.Zijn groente eet hij goed is al met de 2e zending bezig en heeft een half potje wotelhapje op,vannacht krijgt hij de rest.

Ben nog steeds bang dat het weer niet goed gaat maar daar moet ik even overheen denk ik.Donderdag gaat hij weer op controle bij de DA en kan altijd bellen als ik twijfel dan krijgt hij voorrang op het spreekuur.

Geplaatst:

Vanavond is Ollie weer wat sloom .Eet wel(totaal biks vandaag 80 gram) en zijn groente.Keutelen doet hij wel maar wat minder als gisteren.Misschien is hij wat slomer doordat hij de AB heeft gehad vandaag maar kan ook misschien zijn dat dit komt door het stoppen van de laxatrakt?

Vanmorgen was hij op de weegschaal 5.2 kg!dus hij valt niet meer af....

Geplaatst: (aangepast)

Cindy,volgens mij wil hij gewoon iets van jouw lezen hier.....Hij heeft net een hele berg keutels neer gelegd.....

Loslopen kan hij de hele dag omdat manlief thuis is..

Misschien maak ik me nu gewoon iets te snel zorgen en moet ik Ollie ook gewoon een beetje zijn ding laten doen.

aangepast door nathalie b
Geplaatst:

pict0004z.jpg

Dit is de tijdelijke woonsituatie voor Ollie;volgende week komt zijn kt 4 naar binnen zodat hij s'nachts ook wat meer ruimte heeft.

Het zijn 2 kooien van 1mx50 cm,alleen voor s'nachts dus (11uur tot 4.30 uur)

Geplaatst:

Vanmorgen was hij 5,3 kg!Het gaat dus goed met het ventje.Vanavond toen ik thuis kwam om half acht was zijn biks op (100 gram) en was hij lekker met zijn groente bezig.Heb hem nog wat biks bij gegeven en hij kwam erop af of hij uitgehongerd was....vandaag heeft hij ook zijn BDK's weer opgegeten.

Vandaag ook met de ciseral gestopt en we kunnen knikkeren;ik hoop dat het verder gewoon alleen maar beter gaat met Ollie en dat we de ellende gehad hebben en verder kunnen zonder problemen....

Duplo moeten we nog en tijdje mee doorgaan en er zal nog een keer een foto gemaakt gaan worden maar eerst wil ik dat hij aansterkt...

Geplaatst:

Vanmorgen zijn we op kontrole geweest en Ollie weegt nu 5,4 en kan wortelhapje minderen.Het 3e middeltje wat hij krijgt is een bezinksel van Zantax...

Deze gaan we nu langzaam afbouwen en als het goed gaat is hij dan over 6 dagen hier vanaf.Ik merk wel dat hij minder eet op de dag dat hij de AB ook krijgt maar dat had hij volgens mij begin van het jaar ook...

Hij doet lekker waar hij zin in heeft alleen als hij in zijn hokje springt blijft hij af en toe met 1 achterpootje steken;wel steeds hetzelfde pootje (net of hij m niet voldoende optilt)Dit hou ik even goed in de gaten.....

Al met al gaat het dus goed hij eet prima (en ik inmiddels ook);eet steeds meer biks en was net even met zijn hooibal aan het vechten.

Geplaatst:

Ben blij dat we lekker kunnen knikkeren!Zondag gaat zijn hok naar binnen en zullen we kijken hoe hij reageert...

Nu komt hij af en toe naar mij toe en knabbelt even aan mij teen en rent dan hard weg....tikkertje wordt het nieuwe spel denk ik..

Geplaatst:

Vandaag is hij op de schaal 5,6! :party::party:Ik mag wel opletten dat hij niet te zwaar wordt,hij is nu 1 ons zwaarder als voor hij ziek werd!

Afbouwen met de medicijnen is nog niet gelukt omdat hij dan ook niet wil eten en alleen maar ligt te liggen ;wel hebben we zijn hok naar binnen gehaald en wat ruimer neer gezet en nu komt het volgende probleempje:hij kan er niet inspringen(???) :bounce:

We hebben nu de plank weggehaald en opstapjes gemaakt van laag naar hoog en is het even afwachten wat hij nu gaat doen.....

Misschien vindt hij het gewoon eng?

pict0009zn.jpg

Geplaatst:

Het rare is wel dat hij het daarvoor wel altijd kon en er nooit problemen mee had om zelfs zonder plank in het hok te springen....

We hebben de plank vervangen voor 2 tafeltjes en Ollie erop gelokt en het lukt.Hij gebruikt zijn bovenhok als wc net als buiten dus was het toch wel van belang dat hij naar boven kan.Gisteren middag probeerde hij wel in het hok te komen en dat lukte niet en ging dan onderaan de plank zitten plassen.....

Vannacht heeft hij niet zijn groente op gegeten maar wel wat biks;lijkt wel of hij zijn eetpatroon aan het veranderen is.

Geplaatst:

Even een uodate over Ollie...

Het gaat goed met het ventje! We zijn weer begonnen met afbouwen van de Zantax en hij doet zijn best.

Het is wel een rare aan het worden;super knuffelig en speelt met alles wat in de weg ligt.Vinden we niet erg hoor!maar het is even wennen als je lekker tv zit te kijken en er ineens een plastic groente boord door de kamer vliegt!

Plassen doet hij niet in zijn nachthok maar heeft een nieuwe plek uit gekozen;daar hebben we nu de bak neergezet en het gaat bijna goed....

S'middags gebruikt hij zijn nachthok om te slapen.Gewicht is nu konstant 5,5 kg.

Van zijn SS moet hij nog steeds niks hebben dus doen we gewone biks en eet bijna 110 gr per dag+zijn groente.

Geplaatst:

Hopen dat het zo blijft he!

Knuffelen doen we de hele dag alleen is het wel wennen dat hij de hele dag binnen is.Als ik thuis kom s'avonds zit hij bij de deur op me te wachten!

s'avonds rond een uur of 11 komt hij nog een knuffel halen en gaat hij baaf naar zijn hok.

Om half 5 kom ik dan weer beneden ,doe het hok open en holt hij achter me aan.Tis net een hondje.....ben alleen blij dat ik m niet hoef uit te laten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .