Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb gebeld.....

Ollie had een onstoken kies en deze is verwijderd...

Nu hopen dat het probleem opgelost is en dat het bikkeltje vanavond lekker kan eten...

Hij krijgt alleen pijnstilling mee en geen AB?

Geplaatst:

Hij snoept wel wat biksjes uit zijn bal of uit mijn hand;en heeft wat groente op en een stukje brood;en eet zijn eigen keutels op.

Zal vanavond in ieder geval dwangvoeren en even kijken hoe hij morgen is.

Misschien ben ik wel ongeduldig....

Geplaatst:

Ik ga nog heel voorzichtig iets zeggen:bounce: :hij is aan het eten!

Ik kom net aan met me bakje dwangvoer:spring zijn kooi in en gaat SS eten:he:alsof hij zeggen wil:ik kan wel eten hoor!Met zijn oren naar voren zit hij te eten...

Hij wisseld zijn eten af beetje groente hapje SS!

Ik zag hem net zelfs al 3 sprietjes hooi eten:yes:!

Zal vannacht nog even kijken wat hij heeft gegeven en dan eventueel nog wat dwangvoeren,maar als hij het nu zelf doet wacht ik liever even...

Hoop dat dit weer een goed teken is en dat het zo blijft.Ik ga naar bed met gekruisde vingers en tenen!en duimen maar....

Geplaatst:

Heb net de DA gebeld en hij heeft besloten dat Ollie toch maar 4 dagen AB moet.

Kan het vanmiddag ophalen ;het is een siroopje achtige AB (?) geen flauw idee welke naam of soort.

Ik heb Ollie wel weer zover dat hij de zachte dingetjes eet (appeltje.aardbeitje ,witlof en een beetje andijvie)en een stukje brood.Hij probeert alles om de dwangvoer te vemijden en wil m eigenlijk ook niet echt dwingen.

Zal vanavond weer proberen te beoordelen of dat nodig is.

Volgens de DA kan het ook best een paar dagen duren voor hij weer op de rails is zeg maar...

Geplaatst:

O rot is het he als je zo machteloos moet toekijken.

Je wilt ze het eten wel naar binnen kijken.

Hopelijk knapt hij op van de AB.

Ik zit ook met een ziek konijn en vind het zo sneu voor haar.

Gelukkig wordt het niet slechter maar Domi eet nog helemaal niet zelf en dat al sinds zaterdag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .