bunny ranch chanty Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 al wat gehoord? ik heb hier een kaarsje branden....zit een partij duimen te draaien
nathalie b Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Nog niks gehoord...ik ga zo bellen; ben even moed aan het verzamelen.....(zit zelf met mijn tenen gekruist te tenen!)
nathalie b Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Ik heb gebeld.....Ollie had een onstoken kies en deze is verwijderd...Nu hopen dat het probleem opgelost is en dat het bikkeltje vanavond lekker kan eten...Hij krijgt alleen pijnstilling mee en geen AB?
nathalie b Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Ollie is weer thuis en superduf nog.Ik laat hem nog maar even lekker rusten en bijkomen en zie straks wel verder...
bunny ranch chanty Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 gelukkig maar!! soms is ab niet nodig vergeet dat zijn weerstand een flinke klapper heeft gemaakt de afgelopen tijd!! sterkte met zijn herstel.
leentje_1978 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Heel veel sterkte met Ollie!Verwen je mannetje maar flink
YvonneH Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Fijn dat het goed gegaan is, beterschap voor Ollie!
nathalie b Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Hij eet een beetje groente om mee te beginnen....ben al een beetje blij.
Roos1995 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Gelukkig dat hij een beetje groente eet.Heel veel sterkte met ollie!
nathalie b Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Echt eten doet hij nog steeds niet....ga vanavond maar weer dwangvoeren.Ben wel benieuwd wanneer hij weer zelf gaat eten....
bunny ranch chanty Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Ja dat heeft echt eff tijd nodig.Het is al niet wat.Dwang voer houd hem nu op de been........
nathalie b Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Hij snoept wel wat biksjes uit zijn bal of uit mijn hand;en heeft wat groente op en een stukje brood;en eet zijn eigen keutels op.Zal vanavond in ieder geval dwangvoeren en even kijken hoe hij morgen is.Misschien ben ik wel ongeduldig....
nathalie b Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Ik ga nog heel voorzichtig iets zeggen:bounce: :hij is aan het eten!Ik kom net aan met me bakje dwangvoer:spring zijn kooi in en gaat SS eten:he:alsof hij zeggen wil:ik kan wel eten hoor!Met zijn oren naar voren zit hij te eten... Hij wisseld zijn eten af beetje groente hapje SS!Ik zag hem net zelfs al 3 sprietjes hooi eten:yes:!Zal vannacht nog even kijken wat hij heeft gegeven en dan eventueel nog wat dwangvoeren,maar als hij het nu zelf doet wacht ik liever even... Hoop dat dit weer een goed teken is en dat het zo blijft.Ik ga naar bed met gekruisde vingers en tenen!en duimen maar....
Kiwi Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Ik duim mee voor Ollie. :yes: Maar het lijkt alweer de goede kant op te gaan, gelukkig maar!
nathalie b Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Geplaatst: 24 september 2009 Ik heb te vroeg gejuicht......Hij heeft vanacht wel een paar kleine hapjes op maar dat was het dan...groente wel op worteltje (in kleine stukjes )ligt ernog...
boukje Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Ik hoop dat hij gewoon even niet zo'n zin heeft om te eten, en niet dat er iets anders is. Ik wens je veel sterkte!!!
nathalie b Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Geplaatst: 24 september 2009 Heb net de DA gebeld en hij heeft besloten dat Ollie toch maar 4 dagen AB moet.Kan het vanmiddag ophalen ;het is een siroopje achtige AB (?) geen flauw idee welke naam of soort.Ik heb Ollie wel weer zover dat hij de zachte dingetjes eet (appeltje.aardbeitje ,witlof en een beetje andijvie)en een stukje brood.Hij probeert alles om de dwangvoer te vemijden en wil m eigenlijk ook niet echt dwingen.Zal vanavond weer proberen te beoordelen of dat nodig is.Volgens de DA kan het ook best een paar dagen duren voor hij weer op de rails is zeg maar...
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 stroop achtig.....bactrimel of flagyl?
nathalie b Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Geplaatst: 24 september 2009 stroop achtig.....bactrimel of flagyl????? weet ik dus vanmiddag pas..(kreeg net hetzelfde antwoord uit Utrecht.)
Brenda73 Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 O rot is het he als je zo machteloos moet toekijken.Je wilt ze het eten wel naar binnen kijken.Hopelijk knapt hij op van de AB.Ik zit ook met een ziek konijn en vind het zo sneu voor haar.Gelukkig wordt het niet slechter maar Domi eet nog helemaal niet zelf en dat al sinds zaterdag.
nathalie b Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Geplaatst: 24 september 2009 stroop achtig.....bactrimel of flagyl? sulfatrim drops is de AB...
nathalie b Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Geplaatst: 24 september 2009 Ollie eet nu bergen groente(zit wat heel fijn geknipte hooi door) en peterselie en af en toe een biksje...Is het dan nodig toch te dwangvoeren vanavond ?
Aanbevolen berichten