Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Rovertje heeft een pasteurella infectie. Deze is onder controle, hij niest wel nog veel ook al ben ik al een tijdje gestopt met de antibiotica (enrofloxoraldrops):frown:

Nu ben ik ondertussen weer terug geweest omdat hij onder zijn oog een bult had gekregen.Dus nu heb ik caf oogdruppels meegekregen voor hem.

Maar nu vraag ik me toch af... hij heeft er hele rode oogleden van gekregen (het bultje lijkt volgens mijn man iets minder erg te zijn) en toen ik thuiskwam van de DA zag ik dat hij bij z'n oor aan dezelfde kant ook nog een zelfde soort bult had gekregen.Die was me vantevoren nog niet opgevallen en bij de DA ook niet... hij eet en drinkt verder wel nog gewoon en huppelt ook rond. Maar ik me nu teveel zorgen, of moet ik weer terug naar de da gaan?:arf:

Geplaatst:

ja hij is geent tegen myx en nog een b spuit..weet ff de naam niet meer.. maar verder heb ik geen flauw idee meer wat ik moet doen. Ik heb hem nu zo'n twee maanden en ben al drie keer bij de DA geweest..*zucht*

Geplaatst:

Tja bij rode ogen en bulten schiet myx toch altijd door je hoofd.

Houd iig maar goed in de gaten of hij nog meer bulten krijgt.

Pasteurella is vaak erg hardnekkig.

Laura1984 heeft een mooi stukje daar over op haar weblog staan.

Ik zou dat eens lezen als ik jou was (heb niet zo veel tijd maar denk dat je dat wel makkelijk kan vinden).

Als je het niet vertrouwd zou ik zeker weer richting da gaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .