Lyra Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Kyro heeft net een manier gevonden om op de vensterbank te komen, en heeft daar waarschijnlijk een stuk van de cactus gegeten! Wat moet ik nu doen?!
Lyra Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Geplaatst: 21 september 2009 Ik heb net mijn DA gebeld en die zegt dat ik niks kan doen..... HELP!
knijtje Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 ik zou het niet weten maar ik wens je wel veel succes hopelijk is het niet zo erg!!
Lyra Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Geplaatst: 21 september 2009 Hij loopt, eet, drinkt, rent, poept en plast normaal... dus ik hoop dat het niet alsnog gaat komen. Ik ben in middels erachter gekomen dat het een vetplant is.. ik dacht altijd dat die twee het zelfde waren.. iemand een idee of een vetplant veel kwaad kan?
merelvandijke Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor! zolang er geen stekels aan zaten kan een hapje niet zo veel kwaad. hou hem in ieder geval nog even in de gaten.
Kiwi Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 zolang er geen stekels aan zaten kan een hapje niet zo veel kwaad. Dat kun je dus nooit zomaar zeggen, misschien is het wel een giftige vetplant! En dan hoeft je konijn er nu nog niet meteen last van te hebben, maar kan het wel nadelige gevolgen hebben als hij er vaker van eet. Zolang je dus niet zeker weet dat iets veilig is voor een konijn moet je 'm er dus NOOIT van laten eten!!
Lyra Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Geplaatst: 21 september 2009 Het was niet bepaald de bedoeling dat hij er van zou eten. Hij is onverwacht op de vensterbank gesprongen, (hoe, ik heb geen idee..) hij heeft het heel zachtjes gedaan want ik zat bij hem in de woonkamer en heb het niet gehoord. De planten staan nu boven op een hoge kast zodat hij er echt niet meer bij kan komen.
Kiwi Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Het was niet bepaald de bedoeling dat hij er van zou eten. Dat snap ik hoor, het was ook meer een algemene waarschuwing.
Lyra Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Geplaatst: 21 september 2009 oke:)Ja zoals het er nu uit ziet, hij gedraagt zich als hij altijd doet. Hoop dat het zo blijft.
Aanbevolen berichten