Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb mijn Blanca 2 weken geleden naar de DA gebracht omdat hij heel veel niesde en hij klonk ook alsof er slijm/snot in zijn luchtwegen zat. ik heb toen Enrofloxoral Drops voor 4 dagen meegekregen. na die 4 dagen niesde hij bijna niet en ik hoorde niks. 2 dagen later zat er een groot stuk snot an zijn neus( beetje groenig gekleurd) en heb toen meteen de DA weer gebelt en die zei dat ik weer de Enrofloxoral Drops moest geven en dat voor 5 dagen.

nu ben ik dus sinds afgelopen dinsdag gestopt met die drops, maar Blanca niest weer, al is het niet zoveel als eerst. maar zijn neus is altijd wel vochtig en de haren erom heen ook. mijn moeder zegt dat ik veel te bezorgd ben en dat het wel meeval, omdat hij zich niet anders gedraagt dan normaal.

ben ik nou echt zo overbezorgt :$?

Geplaatst:

Nee hoor, je bent niet overbezorgd! Snot is een heel hardnekkige, vervelende ziekte. Onze ram Nijn heeft het ook gehad, en we hebben hem hier van vorig jaar september t/m december moeten behandelen voor het helemaal weg was!

4 of 5 dagen is ook wel erg kort voor zo'n kuur, normaal gesproken krijg je zo'n kuur voor 14 dagen, en of het over is in die tijd of niet, de kuur moet dan ook afgemaakt worden om echt alle bacterieƫn te doden.

Weet je zeker dat je DA konijnkundig is?

Voor mijn verhaal/ervaringen kun je het artikel in mijn weblog lezen:

Het verloop van snot

Geplaatst:

Ik denk niet dat je overbezorgd bent, beter bezorgd dan dat je niet bezorgd bent ;) Sterkte met het snot, ik heb er zelf geen ervaringen mee en kan je niet helpen, sorry. :)

Geplaatst:
als ik naar roosendaal kon gaan zou ik het doen, maarja mn moeder overtuigen dat te doen wordt denk ik een beetje lastig

Misschien niet als je haar verteld dat ze in st.bergen niet konijnkundig zijn en in Roosendaal wel.

Als het chronisch wordt gaat het veel meer kosten...

En ze zijn net zo duur als st.bergen....

En het is maar 20 minuten rijden(door kruisland binnendoor)...

Het is dat ik maandag onder het mes moet anders was ik er zo met je heengereden...

Geplaatst:

hmm mn moeder denkt dus dat ik zon overbezorgde muts ben en heb het haar al een keer proberen uit te leggen zonder succes. maar tot nu toen heb ik nog geen snot gezien alleen een keertje een flinke natte neus en vandaag was het helemaal droog met bijna geen genies.

in oktober laat ik hem helemaal checken door een KK DA in nuenen. mn vader woont daar en ik laat hem daar ook casteren

en jij in ieder geval sterkte met je operatie :)

Geplaatst:

Mijn aanbod blijft wel gewoon openstaan hoor voor als er wat is!

Woon denk ik bij je in de buurt....(zo groot is Steenbergen ook weer niet)...

En...beter overbezorgd dan geen omkijken naar hoor!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .