Puckmuck Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 mijn konijnen hebben 3 dagen niet gedronken maar nu drinken ze wel weer:surprised:maar de vraag is ijgelijk weeten julie hoe dat komt???
knijtje Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 misschien dronken ze die drie dagen wel maar dan wanneer jij het niet zag bij Bunny zie ik ook bijna nooit wanneer ie drinkt
Puckmuck Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Geplaatst: 17 september 2009 maar ik hat er ook wortolen in het hok gelegt
knijtje Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 daar zit ook vocht in misschien dat ze daarom neit echt veel drinkenmijn konijn drinkt soms heel veel maar hij mag elke dag een uur of 6 in z'n ren lopen en dan heeft ie vers gars en dat is ook vochtig
Laura Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Je ziet je konijn niet constand drinken hoor.Wortels zouden niet veel verschil maken van wel en niet drinken.Mijn konijnen eten ook wortels elke dag allebij 1 met loof erbij maar drinken gewoon nog steeds zoveel.
Petradhd Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Een konijn kan niet drie dagen zonder drinken, dan gaat ie dood. Dus je konijnen hebben echt wel gedronken hoor! Waarom denk je trouwens dat ze niet gedronken hebben?
Puckmuck Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Geplaatst: 18 september 2009 nou ik keek elkedag of ze wel dronken maar elkedagwas hij wol en de tweede dag was hij ok wol en de derde dag haden papa en ik en bakje watter neer gezet wand we dagte dat de drinkvles het niet meer deet en de vier de dag dronkese weer maar papa en ik hade een nieu drink vles gekogt en daar dronkese wel uit raar he
Laura Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Je moet altijd je drinkflesjes na kijken, bij de mijne kwam toen ook niks uit, gewoon een nieuwe gekocht en ze waren weer blij en dronken weer.Een konijn dat niet drinkt 3 dagen gaat dood. Dus ze hebben vast gedronken hoor...Of je hebt gewoon de drinkflesjes niet na gekeken en ze deden het gewoon niet soms lukt het jou wel om het tuutje goed te krijgen zodat er wat uit komt en voor een konijn niet!
Puckmuck Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Geplaatst: 18 september 2009 maar ik hof me nu niet meer zorge temake
Puckmuck Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Geplaatst: 18 september 2009 maar toen heb ik ze ook heel weel in de ren met gras ge zet
bunny ranch chanty Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 oooooo als een konijn niet drinkt altijd de drink fles nakijken ze kunen nu als nog een verstopping hebben en of krijgen en simpel weg dood aan.
Aanbevolen berichten