Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

daar zit ook vocht in misschien dat ze daarom neit echt veel drinken

mijn konijn drinkt soms heel veel maar hij mag elke dag een uur of 6 in z'n ren lopen en dan heeft ie vers gars en dat is ook vochtig

Geplaatst:

Je ziet je konijn niet constand drinken hoor.

Wortels zouden niet veel verschil maken van wel en niet drinken.

Mijn konijnen eten ook wortels elke dag allebij 1 met loof erbij maar drinken gewoon nog steeds zoveel.

Geplaatst:

nou ik keek elkedag of ze wel dronken maar elkedagwas hij wol en de tweede dag was hij ok wol en de derde dag haden papa en ik en bakje watter neer gezet wand we dagte dat de drinkvles het niet meer deet en de vier de dag dronkese weer maar papa en ik hade een nieu drink vles gekogt en daar dronkese wel uit

raar he

Geplaatst:

Je moet altijd je drinkflesjes na kijken, bij de mijne kwam toen ook niks uit, gewoon een nieuwe gekocht en ze waren weer blij en dronken weer.

Een konijn dat niet drinkt 3 dagen gaat dood. Dus ze hebben vast gedronken hoor...

Of je hebt gewoon de drinkflesjes niet na gekeken en ze deden het gewoon niet soms lukt het jou wel om het tuutje goed te krijgen zodat er wat uit komt en voor een konijn niet!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .