Simoon_X Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 wie laat de konijntjes niet inenten?
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 ik doe het niet.....te veel doden door inentingen gehad door entreacties.
Dollie Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik doe het wel, maar vind het doodeng zeker omdat ze EC hebben..
patje1983 Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 ik doe het ook niet,de reden is omdat mij da zei dat het niet nodig is omdat ik niet bij water woon dus niet exstreem veel vliegen zijn.en er geen dieren me tuin in of uit kunnen.dus de besmetting zou volgends haar niehiel zijn
Lisa_ Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik niet meer,Flap krijgt 1x pj in het voorjaar voor mexematose(iets in die richting)een inenting.
_Danielle Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 ik doe het ook niet,de reden is omdat mij da zei dat het niet nodig is omdat ik niet bij water woon dus niet exstreem veel vliegen zijn.en er geen dieren me tuin in of uit kunnen.dus de besmetting zou volgends haar niehiel zijn Da's dus onzin... Je kunt vhs zelfs onder je schoenzolen meenemen... En muggen heeft iedereen, toch? Vliegen hebben er niets mee te maken... Hier worden ze overigens wel gewoon 2x per jaar geƫnt.
Sweetbunny Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik ent ze ook gewoon 2 x per jaar in.. (deze week ff afspraak maken)Ik durf het risico niet aan te gaan......
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Wij enten ook 2x per jaar.
Lauwiejj Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 ik ent ook niet omdat mijn ouders het niet nodig vinden, en zie die maar is te overtuigen :frown: (ik heb ze zelfs hier op het forum al die artikelen enzo door laten lezen, maar helaas)
vos10 Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 wij enten onze 2 konijntjes ook 2 x per jaar, over een maandje weer
Saf Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Vroeger thuis werden onze nijnen nooit ge-ent. Woo nzelf bijna aan de bosroand en heb veel wilde konijnen in de buurt en vaak zelfs in mijn tuin. Vind het risico daarom te groot. Zie hier regelmatig zieke nijnen lopen. En voor die 8 euro per keer per konijn die ik betaal vind ik het risico dan te groot. Ze worden naast ge-ent dan ook meteen even helemaal nagekeken. Het heeft allebei voors en tegens ik denk dat het een afweging is die ieder voor zichzelf moet maken.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 ik heb ze laten enten in april, en de DA zegt dat het genoeg is...maar Danielle zegt wel dingen die me na doen denken...
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Eff ontoppic dit is enkel voor de Niet enters:mdr:anders heeft het toppic ook geen zin,
Laura Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik deed het eerst ook niet ze is oud geworden, totdat ik mijn eerste franse hangoor kreeg. Kan ze bij mijn fokker laten enten vor 7.50.Waarom ik het eigenlijk doe.. geen idee. Waarom ik het niet dee.. omdat ik niet wist dat het bestond
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Nee mensen wees serieus enkel de niet enters hier.....anders mag er wel een slotje op!:whistle2:
Kiwi Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Nou ja, jij reageert toch ook als een topic over het wel enten van konijnen gaat? Ik laat mijn konijnen dus wel inenten, twee keer per jaar. Kleine moeite, en je kunt er je konijnen een vreselijke dood mee besparen.
Martje Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Niet enter hier...en waarom niet? tja... mn vorige nijntjes zijn zonder moeite beide ong. 10 jaar geworden.Ik weet dat dat een reden van niks is hoor Maar goed, het is mijn keuze.
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Nou ja, jij reageert toch ook als een topic over het wel enten van konijnen gaat? Ik laat mijn konijnen dus wel inenten, twee keer per jaar. Kleine moeite, en je kunt er je konijnen een vreselijke dood mee besparen. juist dan kunnen we net zo goed daar door gaan en afgefloten worden dat we niet enten.......:mdr:
Danja Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Ik laat mijn nijntjes wel enten. Vind het een moeilijke afweging, en ook altijd wel eng, maar stƩl dat ze ziek worden, dan gaan ze op een afschuwelijke manier dood, een dood die je niemand wenst...Ik laat ze uiteraard alleen enten als ze in goede conditie zijn, en denk dat als je daarop let het risico al wel wat minder is.
Simoon_X Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Geplaatst: 17 september 2009 Ik laat mijn nijntjes wel enten. Vind het een moeilijke afweging, en ook altijd wel eng, maar stƩl dat ze ziek worden, dan gaan ze op een afschuwelijke manier dood, een dood die je niemand wenst...Ik laat ze uiteraard alleen enten als ze in goede conditie zijn, en denk dat als je daarop let het risico al wel wat minder is. Topic voor de nijnen die NIET ingeent worden.. Dus gelieve niet reageren als je je nijnen WEL inent. Anders komt hier een slotje op, zegt de mods en dat is niet leuk
kelly1986 Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Wie zegt dat hier een slotje op komt???? Iedereen mag hier mijns inziens reageren waarom er wel of niet geent wordt...
bunny ranch chanty Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Simoon ik denk dat je het hier bij moet laten......ook in het ent toppic heb je mensen die het wel doen en niet doen....dit is een zelfde soort toppic zo dus heeft geen zin.
Simoon_X Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Geplaatst: 17 september 2009 Zet hier maar een slotje op hoor
Aanbevolen berichten