Dollie Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Fijn dat het goed met ze gaat! Komt vast helemaal goed! Indy heeft ook EC (gehad) en is weer kerngezond nu. :yes:
raylaatje Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Geplaatst: 19 september 2009 net de konijntjes weer opgehaald!:mdr: roxy is hardstikke vrolijk, rent al weer een beetje, lekker door de tuin aan het lopen.Yana moet maandag weer komen voor de derde spuit(roxy was er een dag eerder, dus die hoeft maandag niet meer), maar ze is nog behoorlijk stilletjes, zit rustig in een hoekje, rent niet door de tuin, heeft nog steeds een schuin kopje*valt niet meer om* ook at ze vandaag niet heel goed, dus ik hou dat even in de gaten en anders begin ik maar wéér eens met dwangvoeren.. ben in ieder geval blij dat het met rox beter gaat, en ook weer een beetje beter met yana.. En dat ze thuis zijn!!:he:
raylaatje Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Geplaatst: 22 september 2009 roxy doet het nog steeds heel goed, hij is vrolijk etc.!:yes:yana at helemaal niks meer, dus die ben ik nou al vanaf zaterdag aan het dwangvoeren.. wel heb ik haar er net op betrapt 1(!!) hooisprietje te eten.gister voor de laatste spuit van yana bij de dierenarts geweest, en die zei ook wel dat ze nog steeds een schuine kop heeft..:bad:
Aanbevolen berichten