Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

hey sofie

op 50 meter van haar deur is een bancontact waar je geld kan afhalen

dus als het moet kan je daar nog gaan afhalen

ja ik hoop ook dat je nijntjes hierachter gezond en wel mogen zijn hoor!

hoe is het met jouw nijntjes zwarte panter, ook alles ok?

groetjes

christel

Geplaatst:

whoepieeeeeeeee:party:

straks mag pluche na 10 lange dagen bij de dierenarts naar huis

Zijn leven heeft aan een zijden draadje gehangen maar het is helemaal goed gekomen!

zijn oor is zelf ook goed, moest niet meer geamputeerd worden of niets

iedereen bedankt voor de steun!!:love:

Geplaatst:

bedankt!!

ik moet nu wel een moeilijke beslissing nemen..

volgende week gaan wij voor een weekend naar nederland, en daar is ook een goede opvang waar ze pluche zelf willen koppelen

maar na al wat gebeurd is, zie ik al dat koppelen etc niet meer zitten

maar ja, ik zal wel moeten hƩ, hij kan toch moeilijk alleen blijven

maar het is allemaal nog zo pril...

en zoveel gebeurd op 1 maand tijd

ik ben er echt nog niet over ook

eerst plekske dood, dan nieuw nijn waarmee het niet klikte, dan dat diertje terug naar de opvang, pluche en zijn wond

en dan zou ik terug volgende week moeten beginnen met een nieuw vriendinnetje voor hem

ik zou nog wat willen wachten, maar tegen dan ben ik 8 maand zwanger en geraak ik daar ook niet meer hƩ

het goede aan de opvang is dat zij gaan koppelen, en ik mag hen dan gaan halen als ze een verliefd stelletje zijn

maar dan moet ik pluche weer achterlaten...

groetjes

christel

Geplaatst:

ow dat is inderdaad een lastige beslissing!!!

Aan de ene kant zou ik zeggen wacht er mee tot je er zelf aan toe bent... maarja dan duurt het ook weer zo ontzettend lang vanwege je zwangerschap...

Is de opvang ver van je vandaan?

Geplaatst:

Wat een super nieuws dat Pluche naar huis mag!!! :party:

Als je er zelf nog niet helemaal aan toe bent, zou ik denk ik wachten.

Je moet je er, zeker nu, wel goed bij voelen.

Geniet zelf even extra van Pluche. Dat hebben jullie beiden meer dan verdiend!

Geplaatst:

de opvang is in Roosendaal , voor ons een uur en een half rijden

in Belgiƫ is een opvang of twee, ik kijk regelmatig naar geschikte nijnen maar ze zijn allemaal te jong of te klein

ze hebben er ook niet veel konijnen

in roosendaal willen ze zelf koppelen, hetgeen ook een pluspunt is

in mijn toestand (sorry dat ik het zeg:$) wil ik niet nogeens die stress van heel dat koppelen meemaken

ik ben ook nog mega angstig na mijn 3 mislukte koppelpogingen..

in roosendaal zit nu een voedster van 4 jaar, en zij lijkt me geschikt..

hmmmm het is inderdaad hƩƩƩl moeilijk!

als het echt van mezelf afhangt, dan wil ik er helemaal geen nijn bij

maar ik weet nu al dat als ik volgende week pluche in de tuin ga zetten , en het wordt nu al zo snel donker etc ik het mega sneu voor hem ga vinden dat hij dan zo alleen moet 'gaan slapen'

:s

Geplaatst:

Hey Christel,

goed dat Pluche naar huis mag!

Ivm jouw beslissing kan ik me aansluiten bij de rest. Doe waar je je zelf goed bij voelt!! Maar ik zou het ook zo erg vinden moest mijn nijn ineens alleen komen te zitten, misschien moet je het allemaal eens laten bezinken en geen overhaaste beslissing nemen! Geniet van je weekendje!

Ik ga straks nog eens bij Wipke, misschien zie ik je daar terug!

Groetjes

Geplaatst:

:(dag Sofie!

goeiemorgen!!

hihi

ik was net aan het denken, zou sofie al iets geschreven hebben?:bunny1:

Inge zei dat de wond er zeer goed uitzag, dus ik was daar heel opgelucht over!

de middenste 'korstjes' moet ik weghalen, tot op het bloot vlees (zou iets voor je vriend zijn :wink2:) en volgens haar gaan de randen zo kleiner en kleiner worden

in Ć©Ć©n deel zit nog etter, maar omdat het moeilijk bereikbaar is, ga ik daar nog zuurstofwater in doen

deze morgend heb ik hem naast mij op de zetel gezet, want anders haalt hij de zalf eraf, hij vond de zetel echter maar niets:$

maar..ik denk dat ik hem vanvond toch ga buiten laten slapen (zijn zijn hok)

want het wordt nu toch al wat frisjes hƩ

mijn hart zal wel in twee breken...

inge had nog een mogelijke huwelijkskandidaat, maar het is nog te vroeg zegt ze, hij moet eerst volledig herstellen

jij moet vrijdag nog eens langsgaan zeker?

lukt het wat met wipke en de verzorging?

staat de wond eigenlijk al droog bij jou? of is het ook nog 'nat'

groetjes!!

christel

Geplaatst:

Hey,

tja het eerste wat ik doe op het werk is eens naar BB gaan he! :whistle2:

Was wel benieuwd hoe je het gesteld had met Pluche!

Wip zijn wond staat droog maar ik moet ze elke dag natmaken met dat fysiologisch water ( das tzelfde als zuurstofwater zeker?). Op zijn lijfje komt het helemaal goed denk ik, ik heb alleen mijn twijfels aan zijn buikje, daar droogt het minder goed op. De huid die Inge nog kon recupereren is al vergroeid dus das wel een goed teken. Hij eet goed, drinkt goed, is levendig dus so far so good! Gisteren heeft mijn mama geholpen met de wond te verzorgen en ik moet zeggen dat ze een veel betere assistent is zulle! Ze is zelf een dierengek en heeft daar meer handeling mee dan mijn vriend. Die is wel stapelgek van onze poes maar van mijn nijntjes is hij (nog) niet zo zot!

Volgende probleem bij mij is dat ik ze allicht zal mogen apart steken want ik denk dat Wip bijna geslachtsrijp zal zijn, Inge voelde nog niets vorige week maar het kan rap gaan. Hij kan ook nog niet geopereerd worden omdat hij nog aan het herstellen is. Binnen kan ik ze niet apart steken maar buiten wel, morgen nog eens vragen aan Inge of ze al naar buiten mogen. Amai ze, al die kopzorgen!

Groetjes en een knuf aan Pluche!

Geplaatst:

Hey Zwarte panter!

tof dat je ook nog regelmatig volgt hoe het met pluche is:mdr:

da's heel lief van je!

met jouw nijntjes hopelijk ook alles goed?

en sofie, weet je al wat je gaat doen? ga je castreren of steriliseren?

groetjes

christel

Geplaatst:

Hey Christel!

Hoe gaat het met Pluche? Al besloten wanneer hij een nieuw vriendinnetje krijgt?

Met Wip gaat het ook super goed! (kan je lezen bij mijn topic)

Groetjes

Sofie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .