Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmorgen viel het me op....Isis d'r drinkfles zat nog steeds vol...en haar eten van gister avond was ook nog niet op...

Daarnaast was ze ook niet zo actief als dat ze normaal gesproken is.

Ze heeft wel hooi gegeten, heeft d'r nachtkeutels ook gewoon opgegeten. Ze is niet extreem warm/koud. Eerst heb ik haar drinkfles ververst en bij haar gehouden. Toen heeft ze wel wat gedronken. Uiteindelijk heb ik haar opgepakt, mee naar binnen genomen en geaaid. Ze lijkt ook geen extreem harde of zachte buik te hebben.

Toen ze binnen was neergezet heeft ze daar weer zoals altijd rondgelopen en gesnuffeld.

We hebben pas een nieuw konijntje erbij genomen en deze staat nog binnen omdat hij te jong is om naar buiten te gaan. Kan hij er iets mee te maken hebben?

Geplaatst:

Mss voelt Isis zich alleen.

Beurt ze op nu ze haar toekomstige vriendje ziet?

Dat ze hooi & haar BDK gegeten heeft, is een heel goed teken!

Maar ik zou haar vandaag even goed in de gaten houden.

Geplaatst:

Nou ze was wel weer nieuwsgierig toen ze hem zag, maar de kleine is nu even buiten de kamer geplaatst omdat het voor hem anders niet goed kan zijn....te veel stress..

Maar nu ze weer binnen mag rondlopen lijkt ze wel weer wat meer zichzelf te worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .