XxpipjexX Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 :mdr:Hej,Ons konijn niest en heel een snotneus:erf: weet iemand wat dit is en wat je er tegen kan doen?Liefs mij:heart:
crepe Suzette Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Snot waarschijnlijk.. Kijk even in de andere topics.. Er is al veel over gesproken
XxpipjexX Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Geplaatst: 15 september 2009 okej thanxals iemand weet hoe je het oplost zeg het dan ff !
zwarte panter Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Enkel door naar een konijnkundige DA te gaan.Deze kan je konijn onderzoeken en de nodige medicatie geven.Indien nodig kunnen ze een kweekje maken van het snot en zo gerichter behandelen. Je kan er best niet te lang mee wachten... het is niet makkelijkk weg te krijgen en kan chronisch worden.
XxpipjexX Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Geplaatst: 15 september 2009 okejzijn er ook manier bijv. hooithe dat geruik je voor diaree maar heb je ook zulke mannieren bvoor niezen?
Laura1984 Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Je kunt tijm of rozemarijn geven, dit zuivert de luchtwegen. Maar, zoals anderen al zeggen, ga zo snel mogelijk naar een konijnkundige dierenarts. Hoe sneller je er bij bent, hoe beter het te behandelen is!
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Volgens mij zijn er geen huis-tuin-keuken middeltjes voor. Het is zaak dat je zo snel mogelijk naar een konijnkundige DA gaat. Deze kan antibiotica voorschrijven. Hoe sneller je erbij bent, hoe beter!
Joseeke Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Pumbaa heeft ook snot gehad vorig jaar.Met een antbiotica was hij er binnen een week vanaf.Dus ik zou er mee naar de DA gaan. Hooithee moet je niet gebruiken bij gezonde konijnen!Dit werkt namelijk ontzettend stoppend...
Aanbevolen berichten