chan Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Nou ik had dit weekend een topic gemaakt over een eenzaam konijn die slecht eet, maar door jullie ben ik gaan denken dat hij toch een beetje ziek is. Hij heeft met moeite een beetje gegeten dit weekend en heeft kleine keuteltjes. Gelukkig is hij nu wel iets actiever, maar ga toch even naar de DA. Heb een konijnkundige DA opgezocht op konijnen.nl. De 1e die ik belde hier in de buurt kreeg ik maar niet te pakken, de 2e zit in Zoetermeer. Daar mag ik vanmiddag heen! Ben benieuwd! :yes:
nathalie b Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Succes vanmiddag !Hoelaat moet je naar de DA?
chan Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 Bedankt! Ik moet er om 14.15 zijn.
chan Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 Nou ben weer terug en een hoop geld armer Hij had wat gas in zijn buik en kreeg daarvoor 2 injecties (pijnstiller en primperan). Omdat hij al een paar dagen geen hooi heeft gegeten had hij ook nog eens haakjes op zijn kiezen. De DA verwacht geen gebitsproblemen in de toekomst, hij dacht echt dat het kwam door deze paar dagen. Ook zijn zijn balletjes nog steeds niet ingedaald :( Terwijl hij bijna 5 maanden is. Ik moet nu zelf Metacam en Primperan gaan geven. Lastig hoor, want mijn schoonmoeder moet het overnemen overnemen omdat ik bijna op vakantie ga. Maargoed ik was er heel erg op tijd bij, dus alles komt waarschijnlijk goed over een paar dagen. Ik ga nu maar naar de Intratuin voor wat kruidenhooi ofzo, hopelijk gaat hij dan weer normaal hooi eten. Lees hier dat ze dat vaak lekkerder vinden dan normale hooi.
_Danielle Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Da's inderdaad niet goed, goed dat je naar de DA bent gegaan. Nu ben je er tenminste nog op tijd bij, als je een paar dagen had afgewacht had je waarschijnlijk een doodziek konijn gehad. Die haakjes gaan snel, ja. Dat zei Cindy toevallig nog v/d week tegen mij.. Dat als ze een paar dagen geen hooi eten, de haakjes als een speer groeien. Ga je het konijntje ook masseren? Daar kan hij heel veel baat bij hebben!
chan Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 Masseren heb ik al een paar keer gedaan dit weekend, dus ga het nog wel een paar keer doen, hij blijft er lekker bij liggen. Hij ziet er nu trouwens al veel vrolijker uit, hij huppelt lekker rond, eet wat kruidenhooi.
_Danielle Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Super!Fijn als ze blijven liggen voor het masseren!
Aanbevolen berichten